Onderwijsprijs

De genomineerden zijn bekend! Vanaf nu kan iedereen stemmen op zijn of haar favoriete docent.

De door jullie genomineerde docenten zijn: <p> - Johnny Soraker<p> - Jaco van de Pol<p> - Arend Rensink <p> - Rom Langerak <p> Vanaf vandaag (maandag 9 januari) tot woensdag 15 februari is het mogelijk om te stemmen. Elke student mag maximaal 1x stemmen. Op 21 februari is er een borrel om de winnaar bekend te maken.<p>

Via een papieren formulier kan je je stem uitbrengen. Deze formulieren zijn op te halen bij Inter-Actief en kunnen daar ook weer ingeleverd worden in de stembus. <p> Ook zal het binnenkort mogelijk zijn om via een digitaal formulier je stem uit te brengen. Hier wordt nu nog aan gewerkt. <p> Let erop dat je maar één keer mag stemmen. Stem je vaker, dan komen je stemmen te vervallen.