Student Research Conference

Wil jij weten wat je kan doen met je bachelorreferaatpaper?

De Student Research Conference (SRC) is een jaarlijks terugkerende conferentie waarop Nederlandse en Vlaamse bachelorstudenten (hbo en wo) de kans krijgen om hun onderzoek aan een breed publiek te presenteren en ervaring op te doen met academische conferenties. Dit jaar vindt de SRC plaats op 21 november 2012 in het Academiegebouw van de Universiteit Utrecht. <p> <b>Een academische bachelorconferentie</b><p> De SRC is een initiatief van de Vereniging van Universiteiten (VSNU) en wordt ieder jaar mede-georganiseerd door een andere universiteit. De SRC is exclusief voor bacheloronderzoek en volgt de academische gebruiken: na een call for papers, beoordeelt een commissie van ervaren onderzoekers de ingezonden papers, selecteert de beste 60 voor een workshop of een posterpresentatie en geeft feedback op de papers. De studenten verwerken deze feedback, waarna ze op de conferentie een presentatie verzorgen en mee kunnen dingen naar de Student Research Award.<p> Studenten kunnen hun paper tot 1 juli 2012 indienen. Zie <a href="http://www.vsnu.nl/Subsites/Home.htm">www.vsnu.nl</a>.