Onderwijsbloemetje voor Christiaan Katsma

Christiaan Katsma heeft vorig kwartiel het eerste Inter-<i>Actief</i> Onderwijsbloemetje gekregen.

Het Onderwijsbloemetje is een bosje bloemen dat is bedoeld om docenten die iets bijzonders doen voor de studenten of ten behoeve van de kwaliteit van hun onderwijs even extra in het zonnetje te zetten.

Katsma kreeg zijn bloemetje, omdat hij bij het BIT-vak Implementation of IT in organizations zeer flexibel is geweest richting de studenten. Toen studenten aangeven dat bepaalde stof nog behandeld moest worden alvorens zijn een opdracht konden maken, heeft hij direct een extra college ingepland en voorbereid om de studenten uit te leggen wat ze wilden weten.

Heb je college van een docent die ook een bloemetje verdient, <a href="mailto:oc@inter-actief.net">mail</a> dan naar de Onderwijscommissie of meldt het bij het bestuur in de kamer!

Alt text