EIT ICT Labs Master School voor ICT Innovatie

Op zoek naar een Internationale Master? Dan is EIT ICT Labs Master school misschien iets voor jou! www.eitictlabs.masterschool.eu

De EIT ICT labs Master School is in 2012 opgericht door EIT ICT Labs en is onderdeel van het European Institute for Innovation and Technology (EIT). De Master School van EIT ICT Labs bouwt voort op solide technische masters van 19 Europese topuniversitetien, maar voegt daaraan innovatie & entrepeneurship, internationale mobiliteit en industriƫle embedding toe. Nieuw aan dit 2-jarige programma is de combinatie van technologie, innovatie & entrepeneurship ingebed in 6 Europese high-tech ecosystems.

Deze opleiding is ook bedoeld voor Nederlandse informatica studenten met ondernemers-zin en een avontuurlijke inborst om deels in het buitenland hun Master te doen. Behalve een dijk van een programma, zijn er tegemoetkomingen voor collegegeld of mobiliteitskosten. Studenten starten het eerste jaar bij een zogenoemde entry universiteit zoals TU Delft, TU Eindhoven of TU Twente. Het tweede jaar vindt plaats bij een exit universiteit in bijvoorbeeld Finland, Duitsland, Frankrijk, Zweden of Italiƫ. Deze volgorde kan ook worden omgedraaid.

Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 10 April. Meer informatie: else.embregts@eitictlabs.eu. Inschrijvingen: www.eitictlabs.masterschool.eu.