Onderwijsupdate 185

We zijn allemaal net drie weken bezig in het nieuwe kwartiel, waarschijnlijk nog geen resultaten terug en er staan curcilum wijziging in de planning. Lees snel verder

Het is weer precies die tijd van het kwartiel. We zijn allemaal net drie weken bezig. Vol goede moed beginnen we aan onze vakken, terwijl we nog wachten op de resultaten van het vorige kwartiel. Lekker TOST refreshen.

Curriculum wijzigingen

Inmiddels is er alweer flink gesleuteld aan het INF curriculum, en is deze alweer een paar maand vastgesteld. Er is een mail gekomen met de wijzigingen en overgangsregelingen voor alle studenten. Daarnaast is er ook nog bijeenkomst georganiseerd . Helaas heeft niet iedereen deze kunnen bezoeken. Verder merk ik dat er veel studenten zijn die de gevolgen voor zijn studieprogramma niet echt door hebben. Vanuit Inter-Actief proberen we hier natuurlijk op in te spelen. We hebben er voor gezorgd dat er een curriculum tool beschikbaar komt op de Inter-Actief website. Hij is nog de laatste fase van ontwikkeling om de allerlaatste bugs er uit te halen, maar ergens volgende week staat hij online (of misschien wel tijdens het verschijnen van deze noizia). Het is heel simpel. Je vult eerst je al gehaalde vakken in je oude curriculum in, vervolgens kies je de overgangsregelingen waar je van gebruik wilt maken. In de laatste tabel volgt dan een overzicht van het nieuwe curriculum en welke vakken je daarvan al hebt gehaald.

Tentamens te laat nagekeken?

Via de nieuwe website is het supersimpel om door te geven dat een vak te laat is nagekeken. Naast dit, kun je ook aangeven dat het vak nu wel is nagekeken. Hierdoor komt er veel informatie beschikbaar over hoe veels te laat een docent is en kunnen wij in de toekomst gerichter stappen gaan ondernemen. Blijf dit dus vooral doen! Als je nog opmerkingen, vragen en klachten hebt over onderwijs laat ze dan vooral weten. Loop even langs de Inter-Actief kamer, gebruik de nieuwe website of mail naar onderwijs@inter-actief.net