Overlijden student

Vanochtend ontvingen wij het verdrietige bericht dat Simon Drenth is overleden.

Beste leden,

Vanochtend ontvingen wij het verdrietige bericht dat Simon Drenth, tot voor kort zeer actief lid, is overleden. Simon is in september 2012 begonnen aan de studie Technische Informatica aan de Universiteit Twente. Al vanaf de eerste dagen van zijn lidmaatschap was hij zeer actief lid. Hij werd al snel onthaald binnen de aXi en de DipsomanIA en zou zich later ook tot de tappersgilde voegen om zich daar te bewijzen als de toptapper die hij was. Echter beviel de universitaire studie hem niet en heeft hij afgelopen september een doorstart gemaakt bij de studie Technische Informatica aan het Saxion, waar hij zich wederom zeer actief heeft ingezet bij de desbetreffende studievereniging.

Wij hebben Simon leren kennen als gezellig, enthousiast en betrokken lid en hij zal voor velen niet te vergeten zijn. Wij wensen alle betrokkenen heel veel sterkte.

Op het Saxion is een condoleanceregister ingericht waar het mogelijk is om in nagedachtenis van Simon een bericht voor de famillie achter te laten.

Donderdagochtend (17-10) om 9 uur wil het Saxion met alle betrokkenen die hier behoefte aan hebben stilstaan bij het overlijden van Simon. Ook de universitaire vrienden en bekenden van Simon zijn hiervoor uitgenodigd. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden in de OTSWO (het grote glazen gebouw van het Saxion) op de 4e verdieping.

Vanwege van dit plotselinge overlijden is de aXi Console Gaming Night afgelast.