Curriculumtool

Er is een curriculumtool beschikbaar. Klik hier om te kijken welke vakken je vanaf 1 sept nog moet volgen

Er is een curriculumtool beschikbaar voor alle informaticastudenten. Klik hier om te kijken welke vakken je vanaf 1 september nog moet volgen.

Vanaf 1 september 2009 geldt er een nieuw curriculum voor de bacheloropleiding Technische Informatica. Studenten die voor 1 september 2008 aan de opleiding zijn begonnen worden hierdoor geconfronteerd met een overgangsregeling. Deze heb je allemaal gekregen via een mail. Dit overzicht werd echter door veel mensen ervaren als niet overzichtelijk. Daarom hebben wij een curriculumtool gemaakt. Met deze curriculumtool kun je zien hoe je de reeds gehaalde vakken kunt inzetten in het nieuwe curriculum.

Disclaimer: Deze curriculumtool is door de Onderwijscommissie van Inter-Actief) gemaakt, gebaseerd op de Overgangsregeling van de opleiding Technische Informatica. Hoewel deze tool met de grootste zorg is samengesteld, kan deze tool fouten bevatten. Heb je daarom vragen over de overgangsregeling, of heb je het vermoeden dat je een fout hebt gevonden, neem dan contact op met de Onderwijscommissie of de opleidingscoördinator.