Lunch met rector voor eerste lichting TOM

Op woensdag 11 maart vindt er een lunchbijeenkomst met de rector plaats voor de eerste lichting TOM-studenten. Meld je aan!

Als blijk van waardering voor de inzet van de eerste lichting TOM en om te laten zien wat we met hun feedback over de werking van het Twents Onderwijsmodel hebben gedaan, wordt deze lunch georganiseerd. Mede door de hulp en feedback van deze lichting studenten wordt er hard gewerkt om het onderwijs optimaal te laten verlopen. Tweedejaars studenten (cohort 2013) die benieuwd zijn wat de UT allemaal op basis van hun feedback heeft gedaan, kan mee komen lunchen. Tijdens de (gratis) lunch zullen een aantal knelpunten besproken worden waar deze lichting studenten tegenaan gelopen is. Er zal worden verteld wat er tot nu toe op UT-niveau gedaan is met deze input.

Wanneer: Woensdag 11 Maart

Waar: Atrium Ravelijn (centrale hal)

Hoe laat: 12.45-13:30 (inloop vanaf 12.30, flexibele eindtijd)

Aanmelden kan via deze link.