Interne mastervoorlichting

Ben je bachelorstudent aan de UT en wil je meer weten over de tracks in de BIT-, CS- en TEL-masters? Kom dan naar de interne mastervoorlichting!

Er zijn twee voorlichtingen georganiseerd, één voor de master Business Information Technology en één voor de masters Computer Science en Telematics. Deze voorlichtingen zijn speciaal georganiseerd voor bachelorstudenten van de UT om meer informatie te geven dan op de master open dagen. Er zal diep worden ingegaan op de verschillende tracks en er is veel gelegenheid om vragen te stellen.

De voorlichting over de master BIT vindt plaats in de pauze van maandag 23 maart (12.45u, RA 2502). Wil je lunch, meld je dan aan door te mailen naar C.tenNapel@utwente.nl.

De voorlichting over de masters CS en TEL vindt plaats in de middag van dinsdag 24 maart (13.15u, Carré 2G). Van 17u tot 18u vindt er een borrel plaats in de MBasement.

Programma van CS en TEL:

13.15 uur Introductie