Student-assistenten gezocht

Heb jij kennis van computerorganisatie, computerarchitectuur en operating systems? Word dan student-assistent bij module 5 van INF.

--Details--

Heb jij kennis van computerorganisatie (datapad en besturing, getalsrepresentatie, Karnaugh diagrammen etc.), computerarchitectuur (caches, IO, memory modules etc.) en operating systems (processes, threads, concurrency, deadlocks etc.)?

Voor de module Computer Systems (module 5), worden nog student-assistenten gezocht voor het onderdeel CAO (Computer Architectuur en Organisatie) en het project. Er wordt gewerkt met intekenlijsten zodat je zelf kan bepalen wanneer en hoeveel je kan assisteren. Het gaat grofweg in de eerste 8 weken van het kwartiel om de dinsdag- en donderdagmiddagen, in week 9 de gehele week en in week 10 vanaf maandag tot en met woensdagochtend waarop student-assistenten kunnen intekenen.

Interesse? Stuur dan een mail naar de modulecoördinator, André Kokkeler.