Inter-Actief is nu Inter-Active

Universiteit Twente is hard bezig met het internationaliseren van de studies en andere diensten die geleverd kunnen worden. Natuurlijk kan Inter-Actief niet achterblijven.

De naam van onze vereniging is moeilijk uit te spreken voor internationale studenten, dus moet deze, om de toegankelijkheid voor deze studenten te verbeteren, veranderd worden. Dit gaat dan ook per direct gebeuren in lijn met het korte termijn plan voor de internationalisering en in overleg met het nieuwe kandidaat-bestuur. De nieuwe naam is Inter-Active en zal dezelfde schrijfregels volgen als de vorige.

Tevens worden er mensen gezocht om een nieuw lied te schrijven zodat deze ook gezongen kan worden door internationale studenten. Ben jij muzikaal en goed in Engels? Mail dan naar de Intern.

1 april!