Onderwijsbloemetje - Andreas Peter

Andreas Peter heeft het onderwijsbloemetje ontvangen op 4 december.

Andreas Peter is, onder andere, verantwoordelijk voor de Cryptography Pearl in de Pearls of Computer Science module. Studenten vinden zijn colleges vermakelijk en worden als meest innemend ervaren door de eerstejaars studenten. Hij gaf meer vrijheid zonder de kwaliteit te belemmeren en deed meer dan alleen studenten van lesmateriaal voorzien. Daarnaast lied hij de studenten kennis maken met hoe verantwoordelijkheden aan te pakken op universitair niveau. Studenten waarderen de extra tijd die hij in het uitleggen van bepaalde onderwerpen heeft gestoken buiten de colleges om. Deze hulp en moeite wordt door de studenten erkend met het onderwijsbloemetje!

Andreas Peter ontvangt onderwijsbloemetje

Ken jij iemand die zich buitengewoon heeft ingezet voor het onderwijs en altijd klaarstaat om studenten te helpen? Nomineer hem/haar dan voor een onderwijsbloemetje! Denk bijvoorbeeld aan een docent die extra colleges geeft, of een student-assistent die overuren draait om iedereen te helpen. Nomineren kan via deze pagina.

Overzicht van uitgedeelde bloemetjes