Doegroepouders gezocht!

Vond je de laatste Kick-in ook zo leuk? Wil je nieuwe studenten kennis leren maken met de universiteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Kick-IT zoekt naar nieuwe doegroepen en doegroepouders om de nieuwe studenten een onmisbare ervaring te laten beleven. We zoeken zowel naar oude als nieuwe doelgroepen, dus als je met je vrienden een nieuwe doegroep wil starten kan dat ook. Je kan je doegroep aanmelden op tinyurl.com/iadogroupparents. De aanmeldingen gaan 1 april om 12 uur open en sluiten op 21 april om 12:00. Voor nieuwe doegroepen geldt wie het eerst komt, het eerst maalt. Vergeet daarom niet je doegroep aan te melden. Als je verder nog vragen hebt kan je die naar kick-it19@inter-actief.net sturen.