Onderwijsbloemetje - Klaas Sikkel

Klaas gaat met pensioen en als waardering voor zijn vele jaren krijgt hij het onderwijsbloemetje (en meer...)

Klaas Sikkel neemt helaas afscheid van ons om van zijn pensioen te genieten. Klaas was onderandere verantwoordelijk voor het vak Software Design in de module Software Systems en modulecoördinator van de module Data & Information. Klaas was geliefd bij menig student door zijn enthousiasme, meedenkendheid, openheid en punctialiteit omtrend e-mailverkeer. Omdat een enkel onderwijsbloemetje veruit niet voldoende was om de waardering van alle studenten te dekken, heeft de Education Committee een boek opengesteld waarin iedereen persoonlijk zijn waardering kwijt kon. Het boek en het bloemetje zijn overhandigd op 5 juli bij de Dikke Vrienden van Grolsch Live VI.

Klaas Sikkel krijgt het onderwijsbloemetje Klaas Sikkel krijgt het boek