Overlijdensbericht Niels Overdijk

Beste lezer,

Met pijn in ons hart delen wij hierbij mee dat Niels Overdijk onverwacht is overleden op donderdag 17 oktober 2019. Niels is 20 jaar geworden.

In 2017 is Niels begonnen aan de studie Technical Computer Science. Zoals vele anderen heeft Niels meegedaan aan de Kick-In, waar hij al snel vrienden maakte in zijn doegroep Lorem Ipsum. Ook bij Inter-Actief was Niels bekend, zo heeft hij zich bij ons een jaar lang ingezet voor de LAN-commissie, waarbij hij geholpen heeft met het organiseren van twee LANs. Ook konden we Niels vinden bij menig andere activiteit.

Het raakt ons diep om afscheid te moeten nemen van Niels. Wij wensen zijn ouders, familie, vrienden en geliefden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Om afscheid te kunnen nemen zal er een condoleancekamer worden ingericht in Zi 1016. Hier is de mogelijkheid om in stilte of samen afscheid te nemen van Niels en herinneringen te delen. Iedereen is uitgenodigd om langs te komen om een berichtje te schrijven in het condoleanceregister. De ruimte zal op dinsdag en woensdag van 12:00 tot 16:00 open zijn.

Als dit nieuws je raakt en je hier graag over wil praten met iemand zijn er extra afspraken beschikbaar bij de psychologen van de UT. Je kan een afspraak maken door te bellen naar +31 (0)53 489 2035 of langs te gaan bij de ‘rode balie’ in de Vrijhof, verdieping 3, kamer 311. Als je wil praten over het overlijden van een medestudent, is het mogelijk om hogere prioriteit te krijgen bij je afspraak. Ook kan je praten met een van de studieadviseurs. Om een afspraak te maken, bezoek ewi.planner.utwente.nl. Ook later in het jaar is het mogelijk om met de studieadviseur en de studentenpsycholoog te praten over Niels.

Om allen stil te staan bij het gemis van Niels zullen deze week alle activiteiten van Inter-Actief worden afgelast. Dit betreft de lunchlezing van Xsens, SNiC On Tour, de Studiereis Fuente interesselunch en de Low Latency Workshop van Optiver.

Namens het bestuur, Kevin, Reinier, Gerrit-Willem, Denise, Patrick en Danique.