Onderwijsbloemetje - Studieadviseurs

Op 30 januari hebben de studieadviseurs voor de bachelorprogrammas TCS en BIT een onderwijsbloemetje ontvangen!

Ellen, Bibian, Rianne en (tot het begin van het huidige academisch jaar) Jan zijn de studieadviseurs voor onze beide bacheloropleidingen. Iedere week helpen zij studenten met kleine en grote problemen. Met name tijdens BSA-stress en voor de hulp bij problemen met net beginnen aan een nieuwe opleiding zijn zij cruciaal en erg behulpzaam. Om de studieadviseurs te bedanken voor hun continue inzet hebben ze allemaal een onderwijsbloemetje ontvangen!

Studieadviseurs ontvangen onderwijsbloemetje

Ken jij iemand die zich buitengewoon heeft ingezet voor het onderwijs en altijd klaarstaat om studenten te helpen? Nomineer hem/haar dan voor een onderwijsbloemetje! Denk bijvoorbeeld aan een docent die extra colleges geeft, of een student-assistent die overuren draait om iedereen te helpen. Nomineren kan via deze pagina.

Overzicht van uitgedeelde bloemetjes