Bestuursollicitatiedeadline, zondag 15 maart

Elk jaar rijzen enkele helden op om het nieuwe bestuur van Inter-Actief te vormen. Ben jij er klaar voor?

Ook dit jaar is Inter-Actief weer opzoek naar een nieuw bestuur dat gedurende het academische jaar van 2020/2021 het dagelijkse opereren en het sturen van de vereniging op zich neemt. Met meer dan 1200 leden en 200 vrijwilligers, is dit een heuse taak.

Ga jij...

...jouw team effectief aansturen en de vereniging representeren voor honderden studenten?

...de correspondentie en de verslaglegging ten belange van de hele vereniging op jou nemen?

...honderdduizenden euros beheren?

...een nieuwe lichting motiveren tot activisme en de continuiteit van de vereniging waarborgen?

...meer dan vijftig bedrijfscontacten onderhouden en eigenhands de vereniging financieren?

...de stem voor onze student vertegenwoordigen ten behoeve van de kwaliteit van ons onderwijs?

Een voltijds bestuursjaar bij Inter-Actief is een leerzame ervaring. Je zult verscheiden uitdagingen aangaan, en kan je visie kwijt op de vereniging. Ook zit een bestuursjaar vol met geweldige activiteiten, en leer je talloze nieuwe mensen kennen. Durf jij de kans te pakken?

Stuur voor aankomende zondag 15 maart een mail naar het bestuur waarin je je interesse uitspreekt, en je zult uitgenodigd worden voor een interview. Weet je niet zeker of een bestuursjaar bij Inter-Actief voor jou is weggelegd? Spreek een bestuurder aan in de kamer, of stuur een mailtje!