Coronaregels

De universiteit opent zich steeds verder voor studeren op campus, maar het is erg belangrijk dat wij ons aan de regels houden met betrekking tot het Coronavirus.

Mocht je milde klachten of symptomen hebben kom dan niet naar fysieke colleges of tentamens. Wanneer je een tentamen of een ander verplicht college hebt mail dan jouw professor en de studieadviseur, zij zullen hun best doen dit zo goed mogelijk op te vangen. In het geval van een gemist tentamen kan je contact opnemen met de studieadviseur om een extra herkansing te proberen te regelen.

Op een wat positievere toon: de resource booker van de Universiteit biedt weer studeerplaatsen en projectruimtes aan voor studenten. Ook hier geldt natuurlijk: houd de regels in acht!