Winnaar Pubquiz bekend

Woensdag 3 februari is de Pubquiz: Masters Edition georganiseerd in de Abscint. Na een spannende strijd is er een winnaar uitgekomen.

Het was een speciale pubquiz om drie redenen; het ene erelid Eelco Eerenberg presenteerde hem waarschijnlijk voor de laatste keer, en het was ook de laatste keer dat we Theo Ruys, eveneens erelid, als medewerken van de Universiteit Twente mochten verwelkomen. Tussendoor werd Theo nog bedankt voor zijn inzet voor opleiding met een cadeau van de studenten. Iedereen bedankt die gedoneerd heeft!

Gelukkig bleek het, ondanks deze afscheiden een ouderwets gezellige pubquiz. Favoriet FMT ging goed als vanouds, maar had veel concurrentie van vakgroep DACS, die bij hun eerste pubquiz vaardig meedeed. Uiteindelijk was het verschil tussen deze twee groepen slechts één punt - een pubquiz op het scherpst van de snede.

De pubquiz was een teambuildingsactiviteit van studiereis Pixel. In de Amerikaronde bleek ook dat de Pixel-deelnemers daadwerkelijk meer weten van de Verenigde Staten als andere Inter-Actief-leden . Als gevolg kreeg de gehele pubquiz een rondje van het bestuur.

Verrassend genoeg echter ging het team 'Eelco's Groupies' er met de prijs vandoor. Door een geweldige muziekronde scoorden ze dubbele punten en gingen ze er met de prijs vandoor. Geruchten van doorgestoken kaart bleken al snel onzin te zijn, en FMT moest hun wisseltrofee helaas afstaan.

Klik hier om de uitslag te bekijken!

De winnaars van deze pubquiz: Eelco's Groupies