Programme Committee - Computer Science zoekt studentenleden

De Programme Committee - Computer Science is op zoek naar nieuwe studentleden.

Als je inspraak will hebben over hoe Informatica aan deze universiteit verandert, dan is dit de juiste commissie voor jou.

We komen maandelijks bijeen om te praten over- en te beslissen hoe we het CS-curriculum kunnen verbeteren, de feedback van de studenten over de modules/cursussen te bekijken en modulecoördinatoren/docenten aan te moedigen om na te denken over de modules/cursussen om ze elk jaar te verbeteren. Eventuele grote wijzigingen worden bij ons ingediend en we doen ons best deze te inspecteren en te verbeteren. De commissie bestaat uit docenten, studenten en ander opleidingspersoneel. Kijk voor meer informatie op www.utwente.nl/en/tcs/organisation/programme-committee/.

Ben je een student informatica en klinkt dit als iets voor jou, stuur dan een e-mail naar Niek Khasuntsev (n.a.khasuntsev@student.utwente.nl).