Mentors gezocht!

De faculteit zoekt studenten die eerstejaars kunnen helpen door deze sociaal lastig tijd.

Dit jaar is uitzonderlijk zwaar gebleken voor het sociale leven van veel studenten. De faculteit is op zoek naar studenten die eerstejaars willen helpen door ervoor te zorgen dat het goed met ze gaat en met hen te prten over hun problemen.

Je zal deel uitmaken van een commissie van de faculteit die evenementen organiseert voor eerstejaars en hen begeleidt door middel van één-op-één gesprekken. Als lid van deze commissie krijg je een ook een financiele vergoeding voor je tijd.

We zijn op zoek naar 2e jaars, of oudere studenten, die goed zijn in communicatie, enige organisatorische vaardigheden hebben, en initiatief kunnen nemen. In deze commissie werk je nauw samen met de studieadviseurs.

Ben jij een student die eerstejaars wil helpen deze sociaal zware tijden door te komen? Neem dan contact met ons op via contact@inter-actief.net.