Nieuwe CS Opleidingsdirecteur

Je hebt wellicht al gehoord dat Arend Rensink een andere functie binnen onze faculteit gaat vervullen en zal stoppen als opleidingsdirecteur. Vadim Zaytsev zal hem opvolgen.

Vadim heeft de afgelopen weken nauw samengewerkt met Arend, en zal dat waarschijnlijk blijven doen, om een beetje door te krijgen hoe de dingen werken en ingewerkt te worden. En sinds kort heeft hij officieel de rol van opleidingsdirecteur van Arend overgenomen. Er zal in de toekomst ook een aankondiging hierover komen van het programma zelf, maar voor nu hebben we het genoegen om het nieuws met jullie te delen!

Hoewel we Arend en onze hechte band zullen missen, kijken we ernaar uit om samen met Vadim onze studie hoog te houden en te verbeteren! En maak je geen zorgen: Arend zal verder gaan binnen onze faculteit om te werken aan verder beleid en onderwijs. Hij heeft ons verzekerd dat we hem vast nog wel zullen zien bij enkele van onze activiteiten of borrels.