Nieuwe coronamaatregelen

Naar aanleiding van de huidige coronamaatregelen kunnen bepaalde dingen helaas niet door gaan. Desalniettemin blijft de Inter-Actief kamer gelukkig wel geopend.

Afgelopen vrijdag, 12 november, kondigde de overheid nieuwe coronamaatregelen aan. Hierna heeft de universiteit gisteren, 15 november, besloten welke maatregelen zij als reactie daarop nemen. Tijdens deze lockdown-periode zullen er minder activiteiten kunnen doorgaan. Maar gelukkig zal de Inter-Actief kamer nog wel open blijven voor vragen, printen, of het halen van koffie en snacks.

Zo lang het advies blijft om vanuit huis te werken, is de Inter-Actief kamer niet bedoeld voor sociale bijeenkomsten of grote groepen. Daarnaast willen we jullie wijzen op het advies van de universiteit om regelmatig gebruik te maken van zelftests, en op het verplichte gebruik van mondkapjes als u zich binnen de universiteit verplaatst.

Voor nu zijn dat alle relevante updates. Wij als bestuur hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en hopen dat jullie veilig blijven.