Onderwijsupdate 193

Zo tijdens de vakantie gebeurt er niet veel op onderwijsgebied, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niets te melden is.

Onderwijsbloemetje Theo Ruys

Theo Ruys is tijdens de pubquiz al namens de studenten bedankt voor zijn inzet voor het onderwijs. De onderwijscommissie wilde echter ook de docent bedanken in de vorm van een onderwijsbloemetje. Deze is uitgereikt op zijn laatste werkdag nadat hij zijn laatste cijfer uit heeft gedeeld.

Nakijktermijnen

Een aantal tentamens is nog niet of te laat nagekeken. Het betreft hier de tentamens van Calculus II, Design of Software Architectures, Data Warehousing & Data Mining en Specification of Information Systems. Deze klachten zijn doorgespeeld binnen de faculteit.

Café Informatica

Naast de huidige acitviteiten die Inter-Actief op het gebied van onderwijs uitvoert, is het plan gerezen om de vakgroepen de mogelijkheid te bieden om in informele sfeer interessante zaken te vertellen over hun vakgebied. Het eerste Café Informatica zal plaatsvinden op de dies natalis van Inter-Actief, op 12 maart.