Onderwijsweek

Het is deze week de Inter-Actief Onderwijsweek: de week waarin onderwijs centraal staat bij Inter-Actief!

In de onderwijsweek zul je te maken krijgen met wat de OnderwijsCommissie jou kan bieden tijdens je studie informatica. Met je onderwijsstempelkaart kun je deelnemen aan de volgende activiteiten:

• Dinsdag in de pauze een onderwijslunchlezing met de opleidingsdirecteur Rom Langerak over het studieplan
  • Woensdagmiddag een International Student Drink. Speciaal voor internationale studenten, maar eigenlijk voor iedereen. Op vertoon van je stempelkaart een gratis drankje.
  • Donderdagavond een gratis barbecue waar je kunt genieten van lekker vlees en de lustrumopening.
  • Vrijdagmiddag een VriMiBo met docenten, waar je informeel met je docenten kunt praten. Op vertoon van je stempelkaart een gratis drankje.

Verder kun je met je onderwijsweekstempelkaart een gratis klachtenkoek ophalen in de Inter-Actief-kamer.