Komende activiteiten

Na het mooie Men in black feest gaan de activiteiten gewoon door! Lees hier meer over enkele activiteiten die nog gaan komen.

Oktoberfest

Dinsdag 23 november organiseren Abacus, Scintilla en Inter-Actief het Oktoberfest (iets verlaat) in de Abscint. Kom een pulletje bier saufen, een worst bikkelen (er is geen avondeten, wel een kleine hap), und singst du auf die Slaaaaaggeer. En dat alles in de ambiance van das Deutsche München.

Zusamen mit Abacus und Scintilla. Prosit!

SNiC Symposium Hyperience

Woensdag 24 november zal het informaticasymposium Hyperience, georganiseerd door Stichting Nationaal Informatica Congres, plaatsvinden. Dit symposium is gericht op bachelor- en masterstudenten van IT-gerelateerde studies en natuurlijk andere geïnteresseerden. Er zal die ochtend per bus een delegatie van circa 35 mensen naar Urk vertrekken vanaf P2, bij Cubicus,

Actieve-ledenweekend

Ga mee op Actieve-ledenweekend (ALW) als je in het collegejaar 2009/2010 voor onze mooie vereniging hebt ingezet. Zonder de actieve leden zou Inter-Actief niet zijn wat het nu is, daarom hebben wij als bedankje weer een mooi weekend georganiseerd. Dit zogenaamde 'Actieve-ledenweekend', zal dit jaar plaatsvinden van vrijdag 26 november tot zondag 28 november. Het weekend zal dit jaar in het pittoreske Markelo zijn en de kosten zijn 5 euro per persoon.

Op vrijdag 26 november zullen wij om 15:30 uur bij Inter-Actief vertrekken. Zorg dus dat je voor vertrek aanwezig bent. Is het handiger voor je om vanaf station Enschede Centraal te vertrekken, dan moet je de stoptrein van 16:05 richting Rijssen hebben. We zullen met het openbaar vervoer naar een kampeerboerderij in Markelo gaan, waar een lekkere warme maaltijd staat te wachten. Op zondag 28 november wordt je om ongeveer 13.00 uur weer bij Inter-Actief teruggebracht met een touringcar, Markelo kent namelijk geen openbaar vervoer op zondag!

Eten en drinken op locatie is vanzelfsprekend inbegrepen. Om je inschrijving compleet te maken dien je je in te schrijven op de website en bij het huidige bestuur 5 euro te betalen.

TEDxAmserdam@Enschede

“The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science. He to whom the emotion is a stranger, who can no longer pause and stand wrapped in awe, is as good as dead; his eyes are closed.” Albert Einstein

TEDxAmsterdam 2010 zal plaatsvinden in de Stadsschouwburg van Amsterdam. Op dinsdag 30 november, het podium van deze prachtige stadsschouwburg is gereserveerd voor ideeën van revolutionaire denkers en uitvinders van verscheidene disciplines waaronder technologie, entertainment, ontwerp, kunst, wetenschap en zakenwereld. Voor een dag zal dit theater veranderen in "a theater of the mind".

Omdat de kaarten zelf niet te betalen zijn, geeft Inter-Actief de kans om alsnog dit evenement bij te wonen middels een live stream in het Educafé van 9:00 tot 21:00 uur. Meer informatie over het evenement en het programma zijn te vinden op www.tedxamsterdam.com

Excursie TNO ICT

TNO Informatie- en Communicatietechnologie organiseert een inhousedag op dinsdag 30 november a.s. in Delft. Deze dag is bedoeld om afstudeerders (masterjaar wiskunde of informatica) kennis te kunnen laten maken met TNO Informatie- en Communicatietechnologie.

Het programma start om 10.30 uur en duurt tot ongeveer 18.00 uur. De reiskosten die gemaakt worden voor deze dag kunnen gedeclareerd worden bij TNO ICT mits er een bonnetje/reiskaartje aanwezig is.

Inschrijvingen zijn mogelijk op de website.

Sinterklaasborrel

Dinsdag 30 november vanaf 16:00 zal Sinterklaas kijken of er nog stoute studenten bij Inter-Actief zijn, of ben je misschien zelf wel zo goed geweest het afgelopen jaar dat je een cadeautje krijgt? Kom gezellig langs op deze borrel.