Skills Certificate Training Public Speaking

De Skills Certificate commissie van de Student Union organiseert elk jaar een aantal trainingen voor studenten van de UT. Onder begeleiding van een professionele trainer wordt er onder het motto ‘Unlock your potential’ een weekend hard gewerkt om alles uit de deelnemers te halen in bepaalde thema’s als leiderschap en creatief denken. De afgelopen training Leiderschap was een groot succes, daar willen we met het weekend Public Speaking een vervolg aan geven. Het doel van deze training Public Speaking is niet om mensen die presenteren met bibberende knieën enkel een steuntje in de rug te geven, maar eerder om als spreker boven de rest uit te steken. Obama, Mandela en Kennedy hebben ook geen genoegen nemen met de gedachte ‘Ik kan al wel public speaken’. Hoe komt je boodschap het best over, hoe kun je het best humor verwerken in je speech, hoe zorg je dat je met je lichaamstaal nog meer uitstraalt? Zulke vragen zullen beantwoord worden tijdens de training onder leiding van Jaap Vriend van het bedrijf Blooming. Bovendien komt de Nederlands-, Europees- en Wereldkampioen debatteren Sharon Kroes langs voor een masterclass debatteren. Het geheel verzorgd trainingsweekend vindt plaats in het weekend van 10 tot en met 12 december in de Burink’s Hof in Buurse.

Kijk voor meer informatie op www.skillscertificate.nl.