Studenten Ondernemersprijs

De strijd om de Studenten Ondernemersprijs is weer losgebarsten!
Wordt één van de leden van Inter-Actief Student Ondernemer 2011?

De strijd om de Studenten Ondernemersprijs is weer losgebarsten!
Wordt één van de leden van Inter-Actief Student Ondernemer 2011?

Ondernemende studenten kunnen zich vanaf heden tot 30 juni aanmelden op de website (www.studentenondernemersprijs.nl)[www.studentenondernemersprijs.nl]. Een deskundige jury, bestaande uit managers en ondernemers uit de top van het bedrijfsleven, zal beslissen welke student ondernemer er met de prijzen vandoor gaat!

Wat valt er te winnen?

Een Media Campagne in Dagblad De Pers, FMO Development Experience, Juridische adviesuren van Ruig & Partners en AccuRaad consultancy uren Company Branding.
Daarnaast kunnen alle finalisten rekenen op Landelijke Publiciteit en winnen een salestraining van AccuRaad en een mediatraining van Ben Rogmans.
Wie zich Student Ondernemer 2011 mag noemen, zal op 1 september 2011 in Theater Diligentia te Den Haag op grootse wijze bekend worden gemaakt.