Solar Team Twente presents: Technology Lunch

Solar Team Twente is al ruim negen maanden bezig met het ontwerpen, bouwen en testen van haar vierde zonneauto. Het multidisciplinaire team houdt zich bezig met de nieuwste technologie en heeft veel partners die passen bij het innovatieve en duurzame karakter van het project. Veel van deze bedrijven zijn bezig met het nieuwste van het nieuwste op hun eigen vakgebied.

Solar Team Twente wil tijdens drie pauzes in mei studenten kennis laten maken met de nieuwste technieken tijdens een Technology Lunch. Deze vindt plaats in de Horst. Partners tonen hun nieuwste techniek en geïnteresseerde studenten kunnen tijdens het lunchen vragen stellen over de ontwikkelingen op verschillende vakgebieden.

Voor meer informatie over de Technology Lunches kun je terecht op: www.solarteam.nl