17 Jul ma
Registration Procedure Design Project and Research Project »

As of the academic year 2017-2018, the registration for the final semester modules Design Project and Research Project takes place via a web form.

Here is the link to the web form.

You can register for a final semester module till two weeks before the start of the module. For the module Design Project Q1 2017-2018 the registration deadline is Sunday August 20th 24:00 hour.

After you have registered, the bureau of educational affairs (BOZ) will check whether you fulfill the pre-requisites for the final semester module. The pre-requisites are you have completed all compulsory modules plus your elective module (120 EC excluding ECs minor modules).

If you have fulfilled this requirement, BOZ will enroll you for the module you have registered. If you are in the process of completing your last module, the programme coordinator will check with the module coordinator if you are expected to pass this module, before approving enrollment for the final semester module.

If you are not expected to pass your last compulsory module and as a result experience a (large) gap in your study plan, contact your study adviser.

17 Jul ma
Hearing Binding Recommendation (BSA) »

The programme management will send its intended Binding Recommendations to its first-year students per e-mail around August 13th. Hearings can be requested for negative BRs.

See the webpage of Student Services for more information about the Binding Study Advice and the consequences it may have for you.

If you feel you have wrongfully received a negative Binding Recommendation, you can request a hearing by the programme management within 5 working days after the date you have received the Binding Recommendation. You can send your application to: secr_ow@utwente.nl.

The hearings will take place on Thursday August 24th. The hearing committee will inform you about your final Binding Recommendation no later than Friday August 25th. The decision could be to maintain the negative Binding Recommendation or a revised positive Binding Recommendation.

In case of personal circumstances, we would like to remind you of the 1 July deadline for applying for an assessment of your personal circumstances by the Committee Personal Circumstances (CPO). Please check the procedure on the website of the CPO.

07 Jul vr
Zomervakantie »

De zomervakantie is begonnen! Dat betekent dat de kamer in principe gesloten zal zijn.

Uiteraard kun je nog steeds contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar bestuur@inter-actief.net of door een van de bestuurders persoonlijk aan te spreken. Vanaf 4 september zullen we weer regulier geopend zijn.

Een fijne vakantie toegewenst en tot volgend collegejaar!

26 Jun ma
Kamer open vanaf 10 uur tijdens tentamenweken »

Tijdens de tentamenweken (26 juni t/m 7 juli) zal de Inter-Actief kamer geopend zijn van 10.00-16.00 uur.

.

19 Jun ma
De nieuwe studiereiscommissie is bekend! »

De nieuwe studiereiscommissie is bekend!

Deze zeven helden gaan de studiereis van 2018 organiseren! De functieverdeling is als volgt:

  • Voorzitter - Sytse Hartvelt
  • Penningmeester - Olaf Haalstra
  • Research coordinator - Aron van Harten
  • Reiscoordinator - Joeri Kock
  • Reiscoordinator - Diederik Bakker
  • Externe betrekkingen- Hans van der Laan
  • Externe betrekkingen - Jasper Sustronk

22 Mei ma
Nieuwe studiereiscommissie »

Inter-Actief is op zoek naar mensen die de studiereis van 2018 willen neerzetten!

Lijkt het jou leuk om deze epische reis naar een ver land te organiseren? Stuur dan een mail naar bestuur@inter-actief.net om te solliciteren of om eventuale vragen beantwoord te krijgen. Solliciteren kan t/m zondag 28 mei.

21 Mei zo
Symposiumcommissie bekend! »

De nieuwe symposiumcommissie is bekend!

Zes helden gaan het symposium van 2018 neerzetten. De functieverdeling is als volgt:

  • Voorzitter - Danique Lummen
  • Secretaris - Kevin Witlox
  • Penningmeester - Kitty Boersma
  • Sprekers - Jelle van den Wijngaard
  • Extern - Frank van Mourik
  • Logistiek/Promotie - Yoeri Otten

01 Mei ma
Master inschrijving »

Wil je je inschrijven voor een master, maar weet je niet precies hoe dit in zijn werk gaat?

Via onderstaande link vind je alle informatie!

Master inschrijving

26 Apr wo
Kamer gesloten tijdens koningsdag »

Op 27 april zal de kamer gesloten zijn in verband met Koningsdag. Op 28 april, 9 uur, zijn we weer voor jullie open!

Het bestuur is nog steeds te bereiken via contact@inter-actief.net.

01 Apr za
1 april: Selectie van nieuwe leden »

Vanwege een sterke toeloop van studenten de komende jaren, moeten we helaas leden gaan selecteren om de vereniging werkbaar te houden.

Deze selectie procedure zal plaatsvinden tijdens de kick in in de vorm van sollicitaties. Omdat we als bestuur niet genoeg tijd en mankracht hebben om bij iedereen de sollicitatie af te nemen, zoeken we mensen die ons daarbij willen helpen. Heb je hier interesse in? Stuur dan een mailtje naar bestuur@inter-actief.net!

27 Mrt ma
UT Minorvoorlichtingsmarkt »

Op woensdag 29 maart 2017 wordt de UT Minorvoorlichtingsmarkt gehouden.

Tijdens deze markt kun je je oriƫnteren op de vele mogelijkheden aan minors die de UT in het collegejaar 2017-2018 biedt. De markt vindt plaats in De Vrijhof van 10 tot 16 uur. Meer informatie op www.utwente.nl/minor.

De inschrijvingsdeadline voor de minor is 12 mei!

27 Mrt ma
Kandidaat-bestuur collegejaar 17-18 bekend »

Het kandidaat-bestuur voor het komende collegejaar is bekend.

De volgende mensen willen vanaf september het huidige bestuur opvolgen:

  • Voorzitter - Wouter Kobes
  • Secretaris & Interne betrekkingen - Jotte Sonneveld
  • Penningmeester- Joanne Spijker
  • Externe betrekkingen- Florian Mansvelder
  • Onderwijs - Lindsay Kempen

Feuten