Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap van Inter-Actief?

Ten eerste kan je via Inter-Actief op een makkelijke en goedkope manier je boeken voor alle BIT- en informaticamodules en -vakken bestellen. Verder worden er zeer regelmatig activiteiten georganiseerd waar je aan kan deelnemen. Door lid te worden word je op de hoogte gehouden van deze activiteiten.

Je kunt lid worden door langs te komen bij de verenigingskamer van Inter-Actief, op het balkon in het Educafé van de Zilverling. Ben je aankomend student? Dan is er tijdens de Kick-IT de mogelijkheid om lid te worden.

Wat voor lidmaatschappen zijn er en hoeveel kost dat?

Voor 25 euro word je studielang lid

Een studielang lidmaatschap heeft als voordeel dat je één keer een bedrag betaalt en vervolgens lid blijft totdat je klaar bent met je studie, dus afgestudeerd bent. Een simpel rekensommetje leert dat je dus na drie jaar studeren al met een studielang lidmaatschap goedkoper uit bent. Het lidmaatschapsgeld dient betaald te worden bij inlevering van het lidmaatschapsformulier, dit kan automatisch worden geïncasseerd of contant betaald worden.

Voor 8,50 euro word je primair jaarlid

Een jaarlid is formeel gezien lid tot en met 1 september van het aankomende collegejaar. Ook als je halverwege of zelfs tegen het eind van het collegejaar lid wordt, moet je per 1 september je lidmaatschapsgeld voor het nieuwe collegejaar betalen. Dit lidmaatschap is voordelig als je een bachelor- of masterstudie doet en misschien minder dan drie jaar in Enschede blijft. Het lidmaatschapsgeld dient betaald te worden bij inlevering van het lidmaatschapsformulier, dit kan automatisch worden geïncasseerd of contant betaald worden.

Voor 4,25 euro word je secundair jaarlid (lidmaatschap andere studievereniging verplicht)

Dit lidmaatschap is bijna gelijk aan het lidmaatschap van 8,50 euro. De korting van 4,25 euro geldt als je al lid bent van een andere studievereniging gelieerd aan de universiteit.