Achmea

Achmea

Achmea - De toekomst een stap voor zijn

Wij zijn Achmea

Verzekeren gaat in deze tijd wel wat verder dan je vakantie of ‘later’. Want hoe regelen we de aansprakelijkheid rond het gebruik van drones, de risico’s van zelfrijdende auto’s of het uitlenen en verhuren van spullen in de deeleconomie? Deze complexe vraagstukken stellen nieuwe eisen aan onder meer de capaciteit, kracht en flexibiliteit van de systemen, netwerken, databases en websites. Zeker bij Achmea: met merken als Centraal Beheer (‘Even Apeldoorn bellen’), Interpolis (‘Glashelder’), Zilveren Kruis (‘Raad en Daad’) en FBTO (‘Jij kiest’), en circa 12.500 medewerkers in Nederland, zijn we niet alleen de grootste, maar ook de meest vertrouwde digitale verzekeraar van ons land. Denk dan aan ongeveer 10 miljoen klanten met elk hun eigen risico’s en verzekeringswensen. Dat betekent dat we een enorme verantwoordelijkheid dragen. Kortom, een uitdagende werkomgeving met eindeloos veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Bij uitstek voor ambitieuze recent afgestudeerde academici die al aan de start van hun carrière een hoofdrol naar zich toe durven te trekken in ons voortdurende streven om het verzekeren opnieuw uit te vinden.

Data & Achmea

Werken met big data is de toekomst. Bij Achmea hebben we dagelijks te maken met enorme hoeveelheden data. Data die waardevolle aanwijzingen kunnen geven als het gaat om het vinden van nieuwe marketingoplossingen. Data die tot grote inzichten kunnen leiden als het gaat om innovaties of nieuwe producten. Data die onze klanten helpen bij het voorkomen van schade. Data die wij gebruiken bij het doorrekenen en evalueren van risico’s.

Achmea is op zoek naar data-analisten. Vakspecialisten die als geen ander data kunnen interpreteren en verbanden kunnen leggen. Die complexe gegevens en feiten vlijmscherp af kunnen pellen en door weten te dringen tot de achterliggende vraag. En die weten hoe waardevol data kunnen zijn en dit kunnen vertalen naar een waardevol advies. Heb jij de kwaliteiten van een goede data analist en zie jij het verband? Speel dan de game! Daarnaast is Achmea op zoek naar toekomstig actuarissen. Vakspecialisten die risico’s in kaart kunnen brengen en deze op waarde kunnen schatten. Die mede bepalend willen zijn voor de prijzen van verzekeringen. En die verantwoordelijkheid kunnen dragen om toe te zien op onze solvabiliteit, rentabiliteit en technische voorzieningen. Een belangrijke taak dus!

IT & Achmea

Achmea is een data-intensieve organisatie en heeft een groeiend digitaal verkeer met klanten en andere partijen. En is een organisatie die slim alle denkbare moderne technologieën inzet. Kan jij een belangrijke functie aan, waarbij een ingrijpende transformatie plaatsvindt en claimsystemen en schadesystemen worden geïntegreerd? Achmea is op zoek naar IT management trainees en IT-experts; academici die een uitstekende start van een veelbelovende IT-carrière willen maken. Ontdek je waar je goed in bent en wat je écht leuk vindt!

Een carrière bij Achmea

Achmea biedt als innovatieve werkgever stages, werkstudentschappen en banen in een moderne en enthousiaste organisatie. De vraagstukken zijn complex en maatschappelijk relevant. We kennen, naast een informele sfeer, uitstekende arbeidsvoorwaarden. Er zijn voor jou ruime mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Wij hebben een talentship én een opleidingsprogramma specifiek voor data analisten en specialistische IT’ers, zodat je je als professional uitstekend kunt ontwikkelen op het gebied van zowel vakkennis als vaardigheden. Of je kunt kiezen om de opleiding tot actuaris via het Actuarieel Instituut te volgen. Of je start je carrière met het IT Management Traineeship. Je krijgt veel flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid. Er zijn mogelijkheden om plaats- en tijdonafhankelijk te werken. Wil je weten hoe onze locaties in Nederland eruit zien? Kijk hier om een indruk te krijgen. Ga jij het verschil maken? Kijk dan even rond en ontdek met welke uitdagingen jij bij Achmea te maken krijgt. Of bekijk meteen onze stage opdrachten en vacatures. We hebben je hard nodig!

IT Management Traineeship

Achmea zoekt voor het IT Management Traineeship toptalent. Heb jij het potentieel én de ambitie om al tijdens je traineeship een hoofdrol naar je toe te trekken in ons voortdurende streven om het verzekeren opnieuw uit te vinden? Dan ben jij misschien wel dé toekomstige leider die onze IT laat excelleren.

Solliciteren en meer weten?
Je kunt nu solliciteren voor het IT-management Traineeship dat start op 01-09-2018. Hoe? Klik hier en start met de Achmea TalentPitch!

Contactgegevens

Noor Kok - Campus Recruiter

T 06 10882913

E noor.kok@achmea.nl

W www.achmea.nl of www.werkenbijachmea.nl of www.traineetakeover.nl

Voor meer informatie, bekijk de website

ASML

ASML

BE PART OF PROGRESS

We make machines that make chips; the hearts of the devices that keep us informed, entertained and safe. Devices that improve our quality of life and help to tackle the world’s toughest problems. We build some of the most amazing machines that you will ever see, and the software to run them. Never satisfied, we measure our performance in units that begin with pico or nano.

GRADUATES: START YOUR CAREER AT ASML

ASML offers opportunities for graduates from practically every technical field. You will be working with people from around the world. We believe that those different backgrounds, nationalities and perspectives make us better. We know that an open mind is a creative mind. We support networks such as Young ASML, Women@ASML, Pink ASML or Seniors@ASML. And because there’s more to life than work, you can join your colleagues in anything from running, cycling, football, sailing or skiing in one of the sports teams.

We offer a fulfilling career, not just a job. We reward employees competitively and provide coaching, training and personal career development. Flexibility, enthusiasm, ambition and customer focus are the foundation for a world of opportunity.

Check it out at www.workingatasml.com/students.

Animation About ASML

Video "Working at ASML"

Voor meer informatie, bekijk de website

Belastingdienst

Belastingdienst

Steeds slimmer gebruikmaken van ICT

De ICT van de Belastingdienst zorgt ervoor dat ruim 18 miljoen burgers en bedrijven gemakkelijk(er) gebruik kunnen maken van hun rechten én kunnen voldoen aan hun plichten. En ook dat de medewerkers van de Belastingdienst hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Het geavanceerde ICT-bedrijf van de Belastingdienst is dan ook continu in beweging.

Onze ICT zorgt ervoor dat jaarlijks miljoenen aangiften kunnen worden gedaan en verwerkt. Dat talloze toeslagen kunnen worden aangevraagd en uitgekeerd. Dat de BelastingTelefoon goed kan functioneren en de Douane de goederenstroom kan controleren. En nog veel meer. Nog maar 15 jaar geleden kon je alleen nog schriftelijk aangifte doen. Toen kwam de aangiftediskette en daarna de elektronische aangifte. En nu is er de vooringevulde aangifte. Allemaal ICT-toepassingen die het leven voor burgers en bedrijven stukken gemakkelijker maken.

24 uur per dag, 7 dagen per week

Dat vraagt om een grote en soepeldraaiende organisatie die 24 uur per dag en 7 dagen per week operationeel is. En om deskundige ICT-medewerkers, die met name in Apeldoorn werken. Daar worden applicaties ontworpen, gebouwd en getest en wordt het beheer en de exploitatie van alle bijbehorende systemen verzorgd. Een plezierige, moderne werkomgeving op een centrale plek. Als ICT’er bij de Belastingdienst werk je in een omgeving die veel van je vraagt. Je bent een specialist die de nieuwste ICT-kennis in huis moet hebben en weet toe te passen. Je bent in staat om samen te werken, hebt geen 9-tot-5-mentaliteit en ‘out-of- the-box-denken’ zit in je bloed.

Eén van de grootste databases van Europa

We maken gebruik van een van de grootste databases van Europa, zeer krachtige mainframes en talloze servers. Deze systemen en databases zorgen ervoor dat alle andere ICT-toepassingen continu in de lucht kunnen zijn en worden doorontwikkeld. Heel belangrijk daarbij is een gedegen beveiliging en back-up van alle gegevens. Een mooiere klus op ICT-gebied is moeilijk voor te stellen. Werken als ICT’er bij de Belastingdienst betekent niet alleen werken in een unieke omgeving, het biedt ook de mogelijkheid om een veelzijdige carrière op te bouwen en jezelf te blijven ontwikkelen; er is veel ruimte voor het volgen van cursussen en opleidingen.

Geïnteresseerd?

Meer informatie over onze actuele vacatures, ontwikkelingen in het vakgebied óf evenementen van de Belastingdienst vind je op werken.belastingdienst.nl. Ook kun je het laatste nieuws volgen via linkedin.com/company/belastingdienst of ons twitteraccount @BDCarriere.

Voor meer informatie, bekijk de website

BetterBe

BetterBe

Software matters

Can you picture yourself working with some of the best software engineers of the Netherlands? Together you'll create code that matters. Software used by the biggest financial corporations and automotive brands alike. You can actively help transform the global mobility market and contribute to a more sustainable planet.

Awesome technology

Software will drive most of the game changers in the coming decade, with technology creating daily solutions that are truly awesome. The Tesla, for instance, already has only nineteen moving parts left. New and improved features become available by software updates. And demand-based car sharing – like Uber – will reduce logistic movements by more than 25%.

Scalability

Companies like ours are formalising knowledge into intelligent algorithms. With it, we offer the world mass customization: every customer served in an ultimate individualised fashion. IT is moving from smart software to machine learning and then on to Artificial Intelligence. These developments impact all the related areas, such as hardware, cloud services, security, performance, quality, availability, compliance and legal.

Our flagship product interprets vehicle data supplied by an ever-increasing number of suppliers. It is capable of searching through billions of vehicle configurations to find an optimal match for the customer based on fully customizable vehicle properties and available budget. Intelligent search algorithms, a highly optimized calculation engine, and dedicated hardware support result in the optimal performance that is required for present-day internet applications.

It is this optimal performance, and correctness, that enables end-users to profit from the vast amounts of formalized knowledge available in the domain of vehicles. This knowledge was previously only available to (sales-)experts; it is now also readily available to normal car-users, enabling them to make much better informed decisions on purchasing or leasing a vehicle.

Sustainable Society

We believe that the effective use of modern internet technology improves and accelerates the way we move in(to) the future. Mobility is a primary need all around the world. This poses a global challenge, in terms of available resources, the effects on our planet and costs for car-users. We've taken on that challenge, and started by creating the most scalable, user-friendly and intelligent algorithm, to revolutionise mobility. It has been embraced by all the top tier players in the European leasing industry. So now, we move on to new horizons.

Ambition: Join us

If you aspire to be part of our global impact, and you want to work with some of the best Dutch engineers, and you are one of the top coders in your group yourself, and you want to boost your cv; then it can be worthwhile to contact us. We invite you to experience a day at our office, as part of one of our teams. See them in action, and it will feel like coming home.

Voor meer informatie, bekijk de website

Bol.com

Bol.com

We build IT. We run IT. We love IT.

Each and every one of us has been asked at least once what they do at bol.com. For the outside world, the answer is simple: we run an online store. But for us, it’s much more than that. We experiment. We develop. We monitor. We fix. We innovate. We learn. And we enjoy all of it!

Technology runs in the veins of all bol.com’ers. And by “bol.com’ers” we mean everybody, whether they work in IT or not. We are the largest retail platform in the Netherlands and Belgium. With more than 6,5 million customers, 28 million monthly visits and almost 15 million products everything we build is at scale. Our software evolves with the company. We are 350 IT professionals and with every new project we strive to be more efficient, more scalable and more secure.

As bol.com engineers we get to build software using our skills and our creativity. We build IT. We ensure our systems run 24/7. We run IT. We always have the opportunity to make a change and improve the things around us. We love IT.

This is not to say that we don’t make mistakes, that we don’t fail or we never encounter bugs. We are like any engineer out there: we love technology and we love our work, but we’re not infallible. When things go wrong, there is no other solution than fixing it. Read our blog and find out what’s behind the screens. Learn about our experiments, our projects, our failures and our way of working. We’re confident you will enjoy it as much as we do!

Techlab.bol.com

Banen.bol.com

Voor meer informatie, bekijk de website

BrixCRM

BrixCRM

BrixCRM

Zoek jij meer dan een baan? Wij zoeken meer dan IT-talent.

BrixCRM is een gedreven customer relationship management (CRM) dienstverlener en Elite Partner van SugarCRM, een toonaangevende, internationale leverancier van CRM-software. Onze jonge, snelgroeiende organisatie is opgericht in 2007 en bestaat inmiddels uit een team van veertig enthousiaste professionals.

BrixCRM kent een open, directe bedrijfscultuur met korte lijnen en een fijne werksfeer. Bij ons dus geen aparte directievleugel, maar wel een veelgebruikte voetbaltafel. Je werkt hier aan uitdagende, grootschalige projecten, waarmee je zowel BrixCRM als jezelf naar een hoger niveau kan tillen.

Wat wij doen

We bieden onze klanten de tools en ondersteuning die ze nodig hebben om klantgericht te ondernemen en op basis hiervan succesvol te zijn. Op basis van Sugar, implementeren en integreren wij CRM-oplossingen op maat en bieden een allround dienstverlening, van business- en implementatie consultancy tot beheer.

We houden van een no-nonsense en doelgerichte aanpak, zodat we snel resultaten kunnen boeken. We werken hard, maar geloven ook in een goede balans tussen werk en privé. Onze collega’s krijgen daarom voldoende vrijheid en flexibiliteit, zodat ze hun tijd slim kunnen indelen en niet gebonden zijn aan een vaste werkplek.

Greep uit onze opdrachtgevers

BrixCRM voert interessante en grootschalige projecten uit voor klanten als de Nederlandse Politie, Ben (T-Mobile), de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie, Emesa (o.a. VakantieVeilingen.nl), MediaLane en Vanderlande, maar ook voor klanten uit het buitenland, waaronder ProNails (België).

Werken bij BrixCRM

We willen het beste in onze medewerkers naar boven halen en hechten veel waarde aan een goede werksfeer en stimulerende werkomgeving. Onze bedrijfscultuur is open en direct. Iedereen heeft voldoende ruimte om zijn of haar ideeën te uiten en om deze (door) te ontwikkelen. Ook bieden wij onze collega’s volop mogelijkheden om opleidingen te volgen en kansen om door te stromen.

We vinden het belangrijk dat je als collega dagelijks met veel plezier en motivatie naar je werk gaat. We doen er dan ook alles aan om een fijne werkplek te creëren, waar iedereen zichzelf kan zijn en zijn of haar eigen talenten en competenties optimaal tot hun recht kan laten komen.

Actuele vacatures:

BrixCRM is altijd op zoek naar studenten met een achtergrond in IT. Wij bieden uitdagende afstudeerstages voor afstudeerders van onder andere onderstaande opleidingen:

  • Bedrijfsinformatietechnologie / Business Information Technology;
  • Informatica / Information Technology;
  • Computer Science;
  • International Business Administration;
  • Technische Bedrijfskunde / Industrial Engineering and Management.

We hebben twee keer per jaar een instroommoment. Het eerstvolgende instroommoment is september 2018. Meer weten over ons en/of onze actuele vacatures? Ga naar werkenbijbrixcrm.nl of neem contact met ons op via 088 10 20 600 / vacatures@brixcrm.nl.

Voor meer informatie, bekijk de website

CAPE Groep

CAPE Groep

Onze Academy: ‘’Grensverleggend bouwen aan jouw toekomst!’’

Wil jij je verder ontwikkelen op het snijvlak van business & IT, heb je affiniteit voor de supply chain of digitale transformatie? Dan bieden wij een op maat programma. Ja, je leest het goed! Onze Academy wordt gekenmerkt door een individueel op maat gemaakt traject. De Academy is toegankelijk voor jou wanneer jij:

  • Op zoek bent naar een internship in de vorm van een stage- of afstudeeropdracht. Voor studenten die passie hebben voor innovatie en graag onze klanten helpen een stapje verder te komen door hun onderzoek direct van toegevoegde waarde in de praktijk te laten zijn.
  • Een traineeship/apprenticeship zoekt en WO-starter bent met een bedrijfskundige en/of IT- achtergrond. De ontdekkingsreis waarbij je business, IT en persoonlijke ontwikkeling combineert in je dagelijks werk.

Ben jij nog niet klaar om de arbeidsmarkt op te gaan maar zoek je een bijbaan? Bekijk dan onze mogelijkheden voor een bijbaan naast je studie.

Wie wij zijn?

Wij werken vanuit een drive om waarde toe te voegen. Wij zijn kritisch en willen altijd het beste resultaat. Ons doel is om onze klanten grensverleggend vooruit te brengen door hen efficiënt, flexibel en wendbaar te maken. IT biedt kansen om te innoveren, specialiseren en productiever te worden. Wij werken met model gedreven ontwikkelplatformen (Mendix & eMagiz) waarmee wij met bedrijfskundigen software- en integratie oplossingen op maat realiseren.

‘’Wij brengen business en IT écht samen door het effectief combineren van mens, methodologie & technologie’’

Mens

  • In deze pijler mens staat individuele persoonlijke ontwikkeling centraal. Wij geloven dat jezelf leren kennen, weten waar je goed in bent en dit ook bij anderen herkennen ervoor zorgt dat grenzen worden verlegd.

Methodologie

  • Met de juiste methodologie worden inhoudelijke en professionele projectmatige skills ontwikkelt. Je leert hoe je in korte cycli oplossingen levert voor klantvraagstukken in samenwerking met klanten en collega’s.

Technologie

  • De pijler technologie leert alle ins en outs over de model gedreven ontwikkelplatformen Mendix en eMagiz. Net als bij lego, worden de juiste bouwstenen gekozen om tot de beste op maat klantoplossing te komen.

Wat wij bieden?

Wij bieden een uitdagende en inspirerende werkomgeving die jou de mogelijkheid geeft om je eigen potentie te ontdekken en te ontwikkelen. Jezelf leren kennen en weten waar je goed in bent zorgt ervoor dat eigen grenzen worden verlegd en dat jij je persoonlijk ontwikkelt. Een open en ontspannen sfeer waar iedereen zich gelijk thuis voelt. De lijnen zijn kort en zijn wij altijd gedreven om jou continu uit te dagen.

‘’Met technologie en methodologie maken wij het als team van betrokken en deskundige medewerkers mogelijk om samen met onze klanten op innovatieve manieren digitaal te transformeren en wendbaar te worden’’

Meer weten?

Wil je meer weten over CAPE Groep of de mogelijkheden voor een traineeship/apprenticeship, stage- of afstudeeropdracht of bijbaan? Neem dan contact op met Pieter Verkroost
p.verkroost@capegroep.nl.

CAPE Groep
Transportcentrum 14
7547RW Enschede
Tel: 088-227 3477
www.capegroep.nl

Voor meer informatie, bekijk de website

De Vries & Metman

De Vries & Metman

DESKUNDIG & PERSOONLIJK

De Vries & Metman is een vooraanstaand octrooigemachtigdenkantoor met goed bereikbare vestigingen in Amsterdam, Arnhem en Eindhoven. Met ruim 30 medewerkers, waaronder 18 octrooigemachtigden, staan wij dagelijks klaar voor het midden- en kleinbedrijf, multinationals, start-ups en universiteiten. Wij geloven in de kracht van het persoonlijk contact en maatwerk. Door onze bundeling van technische expertise en ervaring, in combinatie met onze betrokkenheid, hebben wij een onderscheidende positie op ons vakgebied.

Neem voor een specifiek op uw situatie toegesneden advies contact op met De Vries & Metman. In een persoonlijk oriënterend gesprek inventariseren wij voor u kosteloos de mogelijkheden met betrekking tot octrooibescherming. Bezoek ook onze website: www.dvme.nl

Vacatures

Voor onze vestiging in Eindhoven zijn wij op zoek naar twee octrooigemachtigden (Msc / dr) in opleiding (I.O), namelijk een

Gedurende de eerste jaren zal je een deeltijdopleiding tot octrooigemachtigde volgen en intern begeleid worden door ervaren octrooigemachtigden, ook van de vestigingen in Arnhem en Amsterdam. Naast het vakinhoudelijke werk besteed je tijd en aandacht aan het onderhouden en uitbouwen van zakelijke relaties. Enthousiasme en creativiteit zijn onontbeerlijk in dit werk.

Wij bieden

De Vries & Metman biedt je een uitdagende gevarieerde baan in een prettige werkomgeving met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden voor trainingen en persoonlijke ontwikkeling.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Arnt Aalbers (WTB) of Ferry van Looijengoed (Elektro / ICT), 020 51 10 930. Je sollicitatie kan je per e-mail sturen naar aa@dvme.nl (WTB) of lg@dvme.nl (Elektro / ICT).

Voor meer informatie, bekijk de website

Deloitte

Deloitte

What impact will you make?

Ambitious talent like you will naturally want a job with impact. With an employer where you can make a difference. Deloitte is such an employer. Every day, with our audits, tax and financial advice, and risk and consultancy services, we make the world safer, smarter, more efficient and more sustainable. We can only do that with the best people. Professionals with a broad outlook, who work in multi-disciplinary teams on challenging assignments, by which they increase their knowledge and experience.

It’s not about your CV, it’s about you

At Deloitte, we want to know who you are, what your strengths are, and what you find important. Whether you want to gain experience abroad, create a start-up, or combine your job with study; anything is possible. See us as the navigation system for your career: you can go anywhere you want, as long as you take the driver’s seat.

You can come work for us in the following areas:

Consultancy: consultancy services in three areas, from strategy to implementation: Human Capital, such as leverage research or translating industry analyses and insight into the design and implementation of HR, talent, leadership, organization, and change management programs. Strategy & Operations, from the development of a pragmatic strategy and the evaluation of M&A opportunities to the improvement of financial and operational functions. Technology, from data management and cyber risks to the increase of employee mobility and virtual cooperation.

Financial Advisory Services: Advising on the whole life cycle of a deal within M&A. Handling the integration of companies through mergers and acquisitions, splitting up through separation or divestiture, devising strategies, selecting the right buyers or sellers, due diligence research, and the actual closing of the deal. Handling real estate, infrastructure, or spatially related issues within Real Estate & Partnerships. And advising large corporates and pension funds on pensions and other employment terms within Benefits & Pension Advisory.

Tax & Legal: Offering solutions to complex tax issues for the tax directors, tax accountants and transfer pricing managers of (inter)national clients. Advising clients of (semi) large businesses on VAT and customs. Specific tax advice on (cross-border) labor. Integrated legal advice in the areas of Corporate Law, Mergers & Acquisitions, IP/IT & Commercial Law and Employment Law & Pensions.

Accountancy: RA and AA related services of consistent high quality for businesses in the Mid-Market, public sector or corporate market. Studying data analytics from a critical professional viewpoint as part of our auditing approach, as well as the inclusion of experts in the fields of, for example, corruption, taxes, valuations, and pensions within the audit team.

Risk Advisory: Consultancy and auditing assignments in the field of risk management for financial service providers, (international) corporates, and the public sector. Policy and management of operational risks, consultancy and implementation around laws and regulations, and everything to do with information security issues such as privacy. Collaboration, entrepreneurship and innovation make our solutions successful.

With offices throughout the Netherlands and about 5,000 employees, Deloitte is the Netherlands’ largest organization in the above professional fields. Above all, Deloitte is an employer who looks deep into what motivates you. Because every day, we want you to be motivated to create impact for yourself, your clients, and society.

Curious? For more information and to read about the experiences of Deloitters, go to www.werkenbijdeloitte.nl.

Voor meer informatie, bekijk de website

Keylane

Keylane

Keylane

Bij Keylane bouwen we aan zeer succesvolle software voor de verzekeringsbranche. Bij de ruim 90 nationale en internationale klanten die wij bedienen is onze software al een begrip en de kans is groot dat je er onbewust al eens mee in aanraking bent geweest. Bijvoorbeeld bij het online berekenen of afsluiten van een verzekering.

We hebben sterke internationale ambities en vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland, Noorwegen en Zweden.

Think Talent,

act Career.

Keylane maakt werk van talent! Hoe? Heel simpel! We bieden je vanaf je eerste dag een groot scala aan opleiding, training en begeleiding. Samen met jou stippelen we je ideale carrière uit en stimuleren wij je om te blijven leren en groeien! Vanaf de start werk je aan een of meerdere projecten, waardoor je je kennis direct kunt toepassen! Je werkt mee aan de ontwikkeling of implementatie van complexe software, zoals het uitbreiden van onze standaardoplossing of een stuk klantspecifiek maatwerk. Samen met je team zul je successen behalen en je zult zien dat klanten tevreden zijn. Jouw werk is een belangrijke schakel in het grotere geheel.

We belonen je daar goed voor. We bieden je naast een goed salaris ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. De collegialiteit is hoog. Na het werk is er regelmatig een borrel op kantoor of een uitje met je collega’s buiten de deur. Bij Keylane behoort dit allemaal tot de standaard.

Ben je op zoek naar een leuke baan die perfect aansluit op je (bijna) afgeronde bètastudie? Bij Keylane kun je na je studie aan de slag als:

SOFTWARE-ENGINEER JAVA/JEE

Wie denkt dat je als software-engineer alleen maar bezig bent met programmeren die heeft het mis. Het werk van een programmeur bestaat namelijk naast programmeren ook uit het opstellen van technisch- en logisch programma-ontwerpen.

Bij Keylane kun je werken in verschillende teams: teams die uitbreidingen ontwikkelen op de standaardoplossing en teams die maatwerkprogrammatuur realiseren. De software die Keylane bouwt is bedrijfskritisch en zeer complex. Als software-engineer moet je steeds een aantal stappen vooruit kunnen denken.

JUNIOR CONSULTANT

De consultant werkt mee in ontwerp- en implementatietrajecten van onze standaardoplossing bij verzekeringsmaatschappijen. Je vervult hierbij een spilfunctie tussen gebruikers, verzekeringsspecialisten en IT’ers. Het werk van een consultant focust op het implementeren van verzekeringsproducten in het systeem en het ontwerpen van uitbreidingen op de standaardoplossing. Concrete taken van een consultant zijn: testen, analyse van klantwensen, productontwerp en -inrichting.

CONTACT

Kijk voor meer informatie op careers.keylane.com. Je kunt contact opnemen met onze recruiters via telefoonnummer 088 - 404 JOBS of stuur een e-mail naar careers@keylane.com.

Voor meer informatie, bekijk de website

KPN ICT Consulting

KPN ICT Consulting

KPN ICT Consulting is het ICT-adviesbedrijf van KPN. Als gids in de nieuwe wereld verbinden wij de mogelijkheden van ICT met de mensen, doelen en drijfveren van organisaties. Zodat zij vandaag én morgen succesvol zijn. Wij helpen bedrijven, instellingen en overheden het maximale uit ICT te halen. Zo functioneren zij soepel, veilig en zeker en kunnen ze blijven vernieuwen. Wij zorgen datorganisaties klaar zijn voor de toekomst.

Werken bij KPN ICT Consulting betekent dat je gewoon jezelf kunt zijn. En kunt doen waar je goed in bent. Wat dat precies is, is aan jou. Van projectmanagement tot aan technologie. KPN ICT Consulting heeft alle disciplines in huis én werkt aan de meest complexe en prestigieuze projecten. Iedereen pakt zijn eigen rol, vanuit zijn eigen kracht. Er is geen vast format voor de beste manier waarop jij je functie kunt invullen. Maar je krijgt wel bij ons alle mogelijkheden aangereikt om je carrière vorm te geven. Bij KPN ICT Consulting staat ontwikkeling centraal. Een goede opleiding legt de basis voor een succesvolle carrière en is voor studenten daarom van groot belang. Vanuit ons young professional programma leer je het werkveld van KPN ICT Consulting kennen.

Young Professional en de nieuwe wereld van ICT

Als young professional bij KPN ICT Consulting ga je direct aan de slag met de nieuwste ICT technologieën. Wij leiden jou op tot gids in de wereld van Big Data, Cloud, Internet of Things of Digital Workspace.

Big Data

Datamanagement omvat alle activiteiten en processen binnen een organisatie die te maken hebben met het beheer en de communicatie van data. Met als doel: de waarde van data te benutten voor operationele en strategische bedrijfsvoering. Concreet zijn dat activiteiten als het opslaan, verbinden, analyseren en interpreteren van data. Al die activiteiten dienen concrete organisatievoordelen: dat organisaties concurrerender worden, effectiever opereren of alerter kunnen inspelen op signalen en veranderende behoeftes van klanten.

Cloud

Cloud is een bestaande technologie in een nieuw jasje waarbij ICT-capaciteit – applicaties, data, opslag - bij elkaar wordt gebracht. Extern, gevirtualiseerd en overal bereikbaar. De technologie heeft enkele unieke kenmerken. Zoals on-demand selfservice en betalen naar gebruik. Een gebruiker kan op ieder moment online de gewenste hoeveelheid computercapaciteit regelen, zonder contact met een serviceprovider. Deze computercapaciteit kan vervolgens worden gedeeld met andere gebruikers, partners of klanten. Netwerktoegang is een andere karakteristiek van de cloud. Clouddiensten zijn overal voor iedereen beschikbaar via apparaten als desktops, laptops, tablets en smartphones.

Internet of Things

Internet of Things (IoT) versnelt de digitale transformatie in organisaties. Tot voor kort zorgde digitalisering alleen voor de verbinding tussen apparatuur als laptops, desktops en tablets. Met IoT kunnen ook andere dingen onderdeel uitmaken van de digitale processen. Als eerste ICT telecomprovider introduceert KPN een landelijk dekkend netwerk specifiek voor IoT toepassingen: LoRa. Een nieuw soort technologie dat apparaten die weinig data verzenden over een lange afstand aan het internet kan koppelen. LoRa maakt het mogelijk om in de toekomst miljoenen apparaten die zeer weinig stroom en data gebruiken, kostenefficiënt te verbinden met internet.

Digital Workspace

Voor steeds meer organisaties is een snel en vlekkeloos functionerende ICT-omgeving van levensbelang. Een werkplekomgeving die effectief en productie-verhogend is en die soepel kan meegroeien met de organisatie is hiervoor essentieel.

De huidige generatie kenniswerkers wil op elk gewenst moment informatie kunnen opzoeken en uitwisselen. Bijvoorbeeld via hun smartphone of tablet. Tegelijkertijd willen organisaties dat medewerkers zo efficiënt en veilig mogelijk werken. En dat de ICT-omgeving flexibel meebeweegt met de behoeften van de organisatie.

Bekijk onze website http://www.vacatures.kpnconsulting.nl/ voor meer informatie of neem contact op met Sandra Lundgren, Campus Recruiter. Zij is te bereiken via haar mail Sandra.Lundgren@kpn.com.

Voor meer informatie, bekijk de website

Moneybird

Moneybird

Moneybird

Moneybird is een jonge, innovatieve organisatie die zich sinds de start in 2008 snel ontwikkelt. Joost Diepenmaat en Edwin Vlieg (eigenaren Moneybird) kwamen er als studenten in 2008 in de praktijk achter dat de administratie een groot deel van je tijd opslokt. Ze hadden een pakket nodig waarin eenvoudig facturen gemaakt en verstuurd konden worden. Het ideale pakket was niet te vinden, dus besloten ze deze zelf te bouwen.

Makkelijk maken door slimme data toepassingen en intuïtieve interface

Inmiddels is Moneybird uitgegroeid tot een volwaardig boekhoudpakket en bestaat het bedrijf uit 30 medewerkers, verdeeld over de functies:

  • Developers

  • Designers

  • Data analyse

  • Marketing

  • Support

Uitgangspunt is, het de ondernemer zo makkelijk mogelijk maken door allerlei slimme data toepassingen en de intuïtieve interface. Iedere dag bouwen we nieuwe features die ons pakket nog sneller, makkelijker of overzichtelijker maken. En omdat we in een relatief klein team werken, kunnen verbeteringen ook snel doorgevoerd worden.

Het belang van het blijven ontwikkelen

In een markt waarin veel veranderingen plaatsvinden, kijk bijvoorbeeld naar de bankensector, is het enorm van belang te blijven ontwikkelen. Wij doen dit iedere dag en raken onderwerpen aan als machine learning, big data, ElasticSearch, algoritmes, testing, etc. Daar komt bij dat onze klant centraal staat en input levert voor de verdere ontwikkeling van ons platform. Op dit moment maken al meer dan 150.000 zzp-ers en mkb-ers gebruik van ons pakket en we groeien nog iedere dag.

Iets voor jou?

We zoeken continu nieuwe collega’s, stagiaires of afstudeerders, dus voel je je tot ons bedrijf aangetrokken, neem dan een kijkje op onze website en bekijk de recente opdrachten en vacatures. Wij doen het net een beetje anders dan de meeste bedrijven, dus laat je verrassen. Daarnaast organiseren we regelmatig meet-ups, om zo het kennisniveau in de regio hoog te houden. Houd meetup.com in de gaten en sluit rustig een keer aan. Wil je meer informatie, dan kun je mailen naar office@moneybird.com.

Voor meer informatie, bekijk de website

Nedap

Nedap

Nedap is een fabrikant van intelligente technologische oplossingen voor relevante thema’s. Voldoende voedsel voor een groeiende bevolking, schoon drinkwater over de hele wereld, slimme netwerken voor duurzame energie zijn slechts een paar voorbeelden van onderwerpen waar Nedap zich mee bezighoudt.

Bij Nedap werken technici, productontwikkelaars, business developers en marketeers. Allemaal hebben zij hetzelfde doel: markten in beweging brengen met technologie die er toe doet! Het succes van Nedap is gebaseerd op creativiteit, fundamenteel begrip van technologie en elektronica, en een zeer goede samenwerking met onze klanten. Onze ideeën over markt en technologie vertalen wij in producten die over de hele wereld verkocht worden.

Werken bij Nedap is snel schakelen

Nedap heeft een open bedrijfscultuur die creativiteit en ondernemerschap stimuleert. De organisatie bestaat uit 10 marktgroepen met elk z’n eigen specialisme. Elke unit ontwikkelt voortdurend nieuwe ideeën en producten en vermarkt deze zelf. De kracht van Nedap is de interactie tussen de verschillende units. Door met je collega’s ideeën en knowhow uit te wisselen kun je binnen Nedap snel schakelen.

Bij Nedap moet je het zelf maken

Nedap biedt haar medewerkers de kans om te ondernemen in technologie die er toe doet. Door de platte organisatie is het niet de plaats in de hiërarchie die telt maar de kwaliteit van je argumenten. Eigen initiatief, doorzettingsvermogen en persoonlijk ondernemerschap zijn daarbij cruciaal. Persoonlijk ondernemerschap staat binnen Nedap voor het nemen van verantwoordelijkheid en het omzetten van ideeën in actie.

Nedap is altijd op zoek naar net die paar mensen die succesvol kunnen zijn bij ons bedrijf. Daarbij telt niet zozeer wat je de afgelopen jaren allemaal gedaan hebt, maar wat je de komende jaren nog wilt leren. Waar het om gaat is dat je je bij ons continu verder ontwikkelt en nieuwe inzichten verwerft. Dat is belangrijk voor ons en belangrijk voor jezelf. Als jij je daarin herkent, willen we graag met je praten. Voor alle actuele vacatures en een kijkje achter de schermen kijk op: www.lifeatnedap.com.

De N.V. Nederlandsche Apparatenfabriek “Nedap” is opgericht in 1929, genoteerd aan de beurs sinds 1947 en is met ruim 680 medewerkers wereldwijd actief.

Voor meer informatie, bekijk de website

Northwave

Northwave

NORTHWAVE – INTELLIGENT SECURITY OPERATIONS

STELLETJE VAKIDIOTEN

Dat zijn we. Gecommitteerde professionals die elkaar respecteren en uitdagen. In persoon en in expertise. Zonder uitzondering willen we echt iets bijdragen aan een veiligere digitale wereld. Wij houden van goed onderbouwde pragmatiek. We zijn doeners, die wel eerst even goed nadenken. Onze missie? “Maak security bereikbaar voor iedereen die afhankelijk is van ICT.”

PAS JIJ DAAR TUSSEN?

Leuk, daag ons uit om kennis met je te maken! Maak een afspraak met Sanne via 061001 7862 of mail naar sanne.dijkema@northwave.nl. Vacature checken? Dat kan hier!

Voor meer informatie, bekijk de website

NS

NS

Waar wil jij naartoe?

Bij NS zoeken wij ieder jaar talenten voor ons IT traineeship. Een traineeship waar je meteen zelf ‘aan de knoppen’ zit en veel verantwoordelijkheid hebt. Zie ons als een groot treinstation, waar je zelf kunt kiezen welke kant je op wilt en wanneer je een overstap wilt maken.

Jouw werk doet ertoe als IT trainee

Als IT trainee ben jij de regisseur: een onmisbare schakel tussen verschillende afdelingen en bedrijfsonderdelen van NS. In samenwerking met collega’s en externe partijen zorg jij dat de systemen optimaal functioneren. Maar naast de dagelijkse praktijk, kijkt NS graag vooruit. Daarom werken we altijd aan innovatieve en creatieve oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan de iNStApp een informatiesysteem dat laat zien waar in de trein nog zitplaats is, of ruimte voor je fiets. Ga jij de uitdaging aan op één van de drukste spoorwegnetten van de wereld?

De IT-afdeling van NS is een 24 uurs-economie

Dagelijks zorgen meer dan 1000 IT professionals dat treinen blijven rijden en onze klanten de juiste reisinformatie krijgen. Maar ook dat de kaartautomaat steeds meer handige opties krijgt en de manager van Starbucks in één oogopslag de dagomzet kan zien. Om alle processen in goede banen te leiden, zijn veel verschillende experts nodig. Van de informatieanalist tot software-ontwikkelaar en van applicatiebeheerder tot testanalist.

Alles wat je doet bij NS is zichtbaar.

Vanuit het hoofdkantoor zie je de realtime systemen aan het werk. De treinen passeren, reizigers checken in en de informatieborden worden constant bijgewerkt. Als IT professional bij NS bedenk je oplossingen voor ingewikkelde problemen en hou je overzicht binnen een 24/7 omgeving. Je werkt met veel verschillende belangen binnen een grote organisatie en met realtime systemen.

Jouw werk doet ertoe

NS is er dan ook op gericht om persoonlijke ontwikkeling te stimuleren en mogelijk te maken. Zowel tijdens stages, als tijdens traineeships krijg je de gelegenheid om mee te werken aan grote projecten, ervaring op te doen binnen de verschillende werkvelden en zelf initiatief te nemen en ideeën uit te voeren.

Klinkt dat goed? Start dan jouw carriere bij NS

Voor meer informatie, bekijk de website

Optiver

Optiver

Optiver Services B.V.

"We value the difference"

Thirty years ago, Optiver started business as a single trader on the floor of Amsterdam's options exchange. Today, we are at the forefront of trading and technology, employing over 1000 employees of 40 nationalities across offices in Amsterdam, Sydney, Chicago and Shanghai. How did we get here? With an unwavering focus on continuous development and our mission to improve the market. We stick to what we’re good at: making markets in a wide range of financial products. This clear focus has always served us well. We use our own capital, at our own risk, to trade on major financial markets around the world. By constantly providing liquidity, volume and competitive prices, we contribute to the stability and smooth functioning of fair, transparent and reliable markets. Our innovative trading systems are key to our success, enabling us to respond swiftly to every change in the market.

What you’ll get:

Optiver is above all a state of mind. We are looking for you when you believe in daily improvement, when you like to be seriously rewarded for your performance and when you easily adapt to change and enjoy some humour and fun. To be concrete, we offer excellent remuneration and great secondary benefits, such as an attractive profit sharing structure, training opportunities, fully paid first-class commuting expenses, breakfast and lunch facilities, sports and leisure activities, even weekly chair massages and of course Friday afternoon drinks.

We are continuously recruiting for the following positions:

• (Algorithmic) Trader

• Data Analyst

• Graduate Software Developer

• Researcher

• Occasionally junior roles available in Risk, Finance and Compliance

• Trading and Trading Technology Internship

Interested?

We are 400 highly educated professionals that work at Optiver in Amsterdam. We aim to be unrivalled in our industry, by being talented, creative and result driven. And it doesn't matter how we dress or what we believe in, as long as we exceed our and each other’s expectations. `

If you are ready to apply, and we hope you are, apply directly via our website or contact our recruitment team on recruitment@optiver.com.

Voor meer informatie, bekijk de website

Ortec Finance

Ortec Finance

Wie zijn wij?

Ortec Finance helpt klanten bij het nemen van betere investeringsbeslissingen. Wereldwijd ondersteunen we pensioenfondsen, sovereign wealth funds, verzekeraars, banken, vermogensbeheerders, financieel planners en vastgoedmanagers. We weten wat er speelt in de branche van onze klanten en vertalen die kennis in optimale modellen en in oplossingen die we gegarandeerd kunnen implementeren. Ortec Finance is actief in markten die voortdurend in beweging zijn, en die een groot maatschappelijk belang hebben. Omdat we de hoogwaardige kwaliteit leveren waar die markten om vragen groeit onze organisatie mee. Dat schept kansen voor onze medewerkers. We bieden hen alle gelegenheid om hun talenten volop te benutten en waarderen die inzet ook.

Onze organisatie is weinig hiërarchisch en heeft veel zelfstandige, hoogopgeleide medewerkers in dienst die in hun toekomst investeren. Onze bedrijfscultuur is open en informeel: we luisteren altijd naar goede ideeën. Nieuwe medewerkers krijgen vanaf het begin verantwoordelijkheid. Je hebt dus ruimte om jezelf te ontplooien, maar je wordt daarbij ook actief en persoonlijk begeleid. Bij Ortec Finance kun je doorgroeien naar andere functies in andere landen, of kiezen voor een gespecialiseerde carrière.

Tijdens je studie

Ortec Finance heeft altijd een aantal studenten in dienst. Sommigen schrijven een afstudeerscriptie bij ons terwijl anderen enkele dagen per week bij ons werkzaam zijn als Student Assistent. Aangezien studenten vaak nieuwe inzichten met zich meebrengen en een andere kijk op het vakgebied hebben, zijn wij geïnteresseerd om van jouw ideeën en suggesties te leren. Als Student Assistent bij Ortec Finance krijg je de kans om jouw kennis in de praktijk toe te passen. Wij zorgen er voor dat je niet meteen in het diepe wordt gegooid. Je kunt rekenen op de steun en het advies van je collega’s, die allen experts zijn op het gebied van complexe optimaliseringsvraagstukken in een variëteit van financiële sectoren. Stuk voor stuk zeer gekwalificeerde mensen die zich vaak ooit zelf in jouw positie hebben bevonden, en die jou nu kunnen helpen de volgende stap te zetten. Wij hebben interesse in studenten die een studie volgen richting een van de volgende disciplines, en met een interesse in de financiële wereld:

  • Informatica
  • Wiskunde
  • Ecomometrie

Studenten die graag een Masterscriptie bij Ortec Finance willen schrijven, bieden wij de keuze uit verschillende scriptieonderwerpen. Je kunt je afstudeerstage ook combineren met een parttime baan als Student Assistent, zodat je kennis kunt maken met het werken bij Ortec Finance.

Na je studie

Uiteraard hebben we ook vele mogelijkheden om na je studie aan de slag te gaan als bijvoorbeeld Consultant, Scenario Specialist of Software Developer! Bij Ortec Finance heb je de mogelijkheid om IT, methodiek en kennis van de financiële wereld in je werk te combineren. Naast het werken binnen een uitdagende en inspirerende werkomgeving binnen een groeiende organisatie, bieden we ook goede doorgroeimogelijkheden in verschillende richtingen. Tot slot biedt Ortec Finance je ook steeds meer internationale mogelijkheden, doordat steeds meer klanten van Ortec Finance in het buitenland gevestigd zijn.

Tech labs

Tech Labs van Ortec Finance (http://techlabs.ortec-finance.com/) is een technisch innovatiecentrum waar we werken en experimenteren met nieuwe IT-technieken en concepten om hun toepasbaarheid in financiën te onderzoeken. Samen met studenten, academici en externe partijen werken we aan het ontwerp van de toekomst van financiële besluitvorming. Tech Labs is ook onze centrale 'technische pijler' die ervoor zorgt dat we goed omgaan met de technische aspecten van alles wat we bij Ortec Finance doen. Dit omvat belangrijke architecturale beslissingen, assisteren bij de ontwikkeling van productincrementen, focussen op niet-functionele aspecten en het organiseren van evenementen om kennis te delen.

Meer informatie

Op onze website www.werkenbijortecfinance.com vind je alle actuele vacatures en scriptieonderwerpen. Spreekt een vacature of afstudeeronderwerp je aan? We nodigen je graag uit om te solliciteren.

Vacatures

Voor meer informatie, bekijk de website

OVSoftware

OVSoftware

Software is meer dan code. Uiteindelijk zorgt het ervoor dat men makkelijker, efficiënter en vooral met plezier kan werken. Al ruim 40 jaar hebben we bij OVSoftware passie voor software development. Een passie die we graag met elkaar delen en waar we dagelijks mee mogen werken. Wij voorzien verschillende bedrijven en overheidsinstellingen van deskundig advies op het gebied van .NET en Java. Het beantwoorden van automatiseringsvraagstukken en ondersteuning van efficiënte en hoogwaardige softwaresystemen. Wij streven naar tevreden opdrachtgevers, werkplekken waar men zich thuis voelt, persoonlijke ontwikkeling en ruimte voor doorgroeimogelijkheden. Werken bij familiebedrijf OVSoftware betekent dan ook de mogelijkheden van een grote ICT-dienstverlener met het persoonlijke van een kleiner bedrijf. Combineer de uitdagende opdrachten, de horizontale hiërarchie en de aandacht voor werkplezier en je omschrijft OVSoftware als werkgever. OVSoftware is onderdeel van de OVSoftware Groep, vanuit onze kantoren in Oldenzaal, Amersfoort, Apeldoorn en Den Haag en ook op klantlocatie werken ruim 130 medewerkers, voornamelijk software developers, aan grote en complexe IT projecten met de nieuwste technieken.

Stroomt er code door je aderen? En wil jij net zoals ons dagelijks met Java en .NET aan de slag? Dan staat hieronder wellicht de afstudeerstage voor jou beschreven! Ben je al klaar met je opleiding en wil je je carrière starten? Ga dan bij ons aan de slag als Junior Developer!

Wat verwachten wij van jou?

  • Software development is absoluut jouw passie;
  • Je communicatief vaardig bent en de Nederlandse taal in woord en geschift beheerst;
  • Een eigen mentor die je altijd om advies kunt vragen;
  • Dat je houdt van een uitdaging en de daarbij behorende stressbestendigheid;
  • Dat je aanwezig bent bij onze maandmeetings/ maandborrels!

Stroomt er code door je aderen? En wil jij net zoals ons dagelijks met Java en .NET aan de slag? Dan staat hieronder wellicht de afstudeerstage of vacature voor jou beschreven..

Nieuwe ideeën voor opdrachten worden bij ons continu bedacht, maar mocht je ideale opdracht er niet bij staan, nodigen wij je ook uit om te reageren, eigen ideeën zijn welkom!

Contactpersoon

Neem voor meer informatie contact op met Martijn Klein Haarhuis via 0541-533111 / 06-81777175 of martijn.klein.haarhuis@ovsoftware.com

Voor meer informatie, bekijk de website

Procam

Procam

Hey IT’er! Je staat aan de vooravond van een belangrijke keuze: Een uitdagende startersbaan. Hoe goed ken jij jezelf? Wat zijn jouw talenten, en belangrijker: wat is jouw passie? Dit is exact waar wij jou bij Procam mee helpen. Dit doen we met de CareerCraft Academy, een talentenprogramma dat al drie jaar op rij is uitgeroepen tot ‘Winnaar IT Traineeship of the Year’ (Memory Group 2015, 2016 én 2017).

Wij hebben ruim 100 IT startersfuncties bij meer dan 40 organisaties. Jij bepaalt zelf waar jij wilt gaan werken. Eénmaal gestart, dan krijg je naast een gave functie nog eens 2 jaar lang vanuit Procam aanvullende trainingen, coaching, kennissessies en gave workshops. Wij helpen jou bij het maken van de juiste keuzes door in te zoomen op de vragen ‘wie ben ik’, ‘wat kan ik’, en ‘wat wil ik’.

Procam in het kort:

  • Voor pas afgestudeerde hbo’ers en academici op zoek naar een goede -
  • carrièrestart in de IT.
  • Jij kiest zelf de startersbaan die het beste bij jou past.
  • Je krijgt een eigen onafhankelijke ervaren coach.
  • Jij bepaalt met jouw coach jouw trainingsprogramma.
  • Zowel offline als online trainingen.
  • Workshops, borrels, kennissessies en een buddyprogramma.
  • Marktconform startsalaris.
  • Je start binnen het Traineeship dat al 3 jaar is uitgeroepen tot ‘Winnaar IT - Traineeship of the Year’.

Ons enige doel is dat jij een inspirerende carrière neerzet. Dit alles begint met een vrijblijvend kopje koffie bij Procam. Meld je nu aan via www.procam.nl of bel 033-4653205.    Feel Inspired. Be Outstanding.

Voor meer informatie, bekijk de website

Stratech

Stratech

Stratech Software Solutions

Innovatieve softwareoplossingen

Stratech zet branchespecifieke vraagstukken om naar innovatieve en gebruiksvriendelijke standaard software oplossingen. Al ruim 27 jaar ontwikkelt Stratech totaaloplossingen waarmee klanten in staat zijn hun kennisintensieve en complexe processen efficiënt te organiseren en de continuïteit van deze kennis en processen te waarborgen.

Stratech is actief in de nichemarkten Recreatie, Logistiek & Industrie en Publiek en werkt onder meer voor KLM, DSM, Vrijetijdspark Beerze Bulten, RCN en diverse gemeenten, kredietbanken en bewindvoerders

Continu in ontwikkeling met taakgestuurde applicaties

In het kader van onze visie om ondernemers te laten ondernemen met innovatieve en verrassende software, investeert Stratech fors in de ontwikkeling van een nieuwe generatie software applicaties. Hierbij worden voor klanten Cloud-oplossingen gerealiseerd volgens moderne technieken en methodieken. Deze nieuwe generatie softwareoplossingen ondersteunen taakgestuurd werken waardoor gebruikers in staat zijn efficiënt en effectief hun taken uit te voeren. Wij ontwikkelen deze oplossingen middels de Agile Scrum methode.

Stratech Innovation Lab

Stratech biedt gedreven studenten het gehele jaar door diverse interessante stage- en afstudeermogelijkheden. Hiervoor is het Stratech Innovation Lab opgericht: dé ontwikkelruimte voor creativiteit en innovatie!

In het Stratech Innovation Lab krijg je de mogelijkheid je eigen projectideeën en opdrachten uit te voeren. Het Stratech Innovation Lab biedt ruimte voor zelfontwikkeling en mogelijkheden voor initiatief voor jouw rol in de innovatie. Je wordt hierin begeleid door de ervaren experts van Stratech. Ook voor na je stage of afstuderen zijn er binnen de Scrum-teams voldoende mogelijkheden.

Stratech heeft verschillende opdrachten die op verschillende niveaus en binnen uiteenlopende disciplines uitdagingen bieden voor studenten. Klik hier voor de actuele opdrachten die individueel of in een team kunnen worden uitgevoerd. Daarnaast bieden wij je ook graag de vrijheid om zelf een opdracht te formuleren. Heb jij een goed idee? Maak dit aan ons kenbaar, want wij verwelkomen initiatieven graag!

Vacatures

Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s!

Voor meer informatie, bekijk de website

TNO

TNO

DISCOVER TNO
Do you want to do ground-breaking work in multidisciplinary projects, seek out new knowledge? Do you want to help customers with innovative, practical and smart solutions? Are you ambitious, energetic, a thinker and a doer?

FLYING START
As a starter at TNO you have many options. You can specialize or you can develop in a broader sense. You could become a consultant or top researcher. Or maybe you see yourself as an R&D engineer or leading a project. TNO offers you fantastic prospects in which you have a great deal of freedom and responsibility in shaping your career. From the moment you join us, your career development is in the spotlight, in part through the special Talent Development Program or the Traineeship. As a new colleague you get an extensive introduction and education program so that you can feel quickly at home at TNO and get off to a flying start.

YOUR DEVELOPMENT
TNO is an innovation and knowledge organization without parallel. This means that we also attach great value to your personal and professional development. From the moment you join us, your career development is in the spotlight and as a new colleague you get an extensive introduction program. An important part of this is training in self-management so that you can steer your career path in a specific direction, such as applied technology, commerce, consultancy, project or line management or corporate support. Interested?

Check your possibilities at www.tno.nl/career

Recruiter: Yvonne Pribnow Yvonne.pribnow@tno.nl 06 11097594

Job offers

Voor meer informatie, bekijk de website

Topicus

Topicus

Topicus.

Nergens wordt zo enthousiast gewerkt aan digitale oplossingen die de zelfredzaamheid van de burger vergroten. Wij richten ons op belangrijke maatschappelijke vlakken als Zorg, Finance, Overheid, Legal en Onderwijs. Bijna iedereen in Nederland komt in aanraking met onze nuttige en vooruitstrevende digitale producten.

Stage en afstuderen

Om tot nieuwe inzichten te komen begeleiden we jaarlijks zo'n 100 WO- en HBO studenten met hun stage- of afstudeeropdracht. Je krijgt de kans om meteen volwaardig mee te werken aan een van onze uitdagende projecten. Daar leer je het snelst van je ervaren teamleden én kun je echt meewerken aan nieuwe ideeën voor uitdagende ICT-projecten. We werken nauw samen met diverse onderwijsinstellingen en universiteiten en kennen de geldende kaders van jouw opleiding. Ook brengen we je in contact met collega-studenten zodat je er nooit alleen voor staat. Je eindpresentatie wordt er een om nooit te vergeten, want je die doe je tijdens ons drukbezochte stage- afstudeercongres. Om je daarop voor te bereiden krijg je van ons een uiterst nuttige training presentatietechniek cadeau.

Kansen volop!

De sfeer is hier ongedwongen en informeel. Toch wordt er serieus en professioneel aan kleine en grote projecten gewerkt. Maar er is ook ruimte voor ontwikkeling van ondernemerschap en creatieve uitspattingen. We vinden het te gek als je het experiment niet schuwt. Van Hackathons (kom maar op met je ideeën) tot het brouwen van een biertje (onze eigen Gifkikker). Die combinatie maakt dat we een gewilde werkplek voor veel studenten en starters zijn. Sowieso kennen we weinig verloop, dus bedenk goed of je bij ons binnen wilt stappen :-).

Laat je zien

Bij Topicus kun je echt laten zien waar jij goed in bent. Werk mee aan vraagstukken die ons dagelijks leven echt raken. Zet jezelf in beeld, kijk op www.werkenbijtopicus.nl of neem telefonisch contact op via 0570-662662 of mail naar sollicitatie@topicus.nl.

Voor meer informatie, bekijk de website

TRIMM

TRIMM

Talent development opportunities at internet agency TRIMM

What will you do?

Students at TRIMM become part of one of our self-managing multidisciplinary teams. They are appointed an experienced coach and can gain experience in creating beautiful, well designed web-applications for clients like Philips, KLM, Ziggo, Vodafone and KPN. At TRIMM we are always looking for young IT talent who want to develop their professional skills by having a part-time job, internship or thesis project in web application development.

Why choose TRIMM as an employer?

Firstly, because Emerce has recently declared us the best Full Service Internet Agency in the Netherlands. This is something we are very proud of!

At TRIMM we work on challenging and inspiring projects for national and international clients with a focus on B2B. We work in self-managing teams, which means that our employees can decide together with their teams what’s best for them. Collectively we feel responsible for achieving the goals our clients have set out and the success of the projects we do for them. To achieve this, we place strong emphasis on stimulating personal and professional skill development. This approach has earned us many prizes for the web-applications, platforms and campaigns we have created.

As a student, you’ll be enrolled in our talent development program PiT (Professionals in Training). You will be provided with your own workplace in our office in Enschede. Obviously, we will offer you a handsome financial compensation and you can use the facilities we offer to all students at TRIMM, such as intervision groups, personal coaching, flexible working hours, great parties and excellent career opportunities.

You won’t have to worry about the type of coaching that you will receive, because PiT is entirely aimed at providing students with the best practical learning experience possible. We have more than ten years of experience in training students by offering part-time employment opportunities, internships, minor projects, traineeships, and bachelor’s or master’s thesis projects.

Check out www.trimm.nl and for more information about our organization.

Voor meer informatie, bekijk de website

Voort

Voort

Groei verder. Ga Voort

Wie is Voort?
Je gaat straks de arbeidsmarkt verkennen. Maar je bent er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt. Of wat je wilt gaan doen. Voort helpt je hierbij. Wij geven je advies. Helpen je verder. Jij geeft aan wat jouw ambities zijn. Wat je zoekt in een baan. Wij vinden dé baan die echt bij je past. Daarnaast leggen we ook nog de focus op jouw ontwikkeling.

Elk traject ziet er anders uit, gebaseerd op jouw wensen en behoeften. Jouw ontwikkeling staat voorop bij Voort. Samen het pad bepalen waarmee jij het beste uit jezelf haalt. We leggen de nadruk op persoonlijk contact en doelgericht vanuit jou als persoon te werk gaan.

Blijven groeien. Dat kan bij de Voort Academy.
Vooruitgang gaat niet vanzelf. Daar zijn mensen voor nodig die innoveren. Die volledig op de hoogte willen zijn van de ontwikkelingen in hun vak. Of die zich juist willen onderscheiden door kennis op te doen op meerdere gebieden. Daarom krijgen onze professionals ieder jaar een opleidingsbudget van €1250,- om te investeren in hun ontwikkeling. Ook bieden we onze professionals via de Voort Academy trainingen, opleidingen en coaching aan.

Trainingen
Bij Voort kun je persoonlijke en technische trainingen volgen. Voor het verbeteren van je vaardigheden en verbreden van je kennis. We werken samen met gerenommeerde opleiders. De trainingen worden gegeven door ervaren docenten en trainers. Ieder jaar worden de trainingen onder de loep genomen. Aan de hand van recente ontwikkelingen in de markt wordt het aanbod aangepast. En nieuwe trainingen toegevoegd.

Coaching
Niet iedereen heeft zijn of haar eigen ontwikkeling voor ogen. Het coachingstraject kan je hierbij helpen. Door gesprekken te voeren met een ervaren coach word je bewuster van je eigen competenties. Ook doe je op deze manier meer zelfkennis op en werk je aan je persoonlijke standvastigheid. Samen met je coach ga je aan de slag met de bevindingen. En zet je deze om naar praktische oplossingen. Zo groei je verder.

Openstaande vacatures:

  • Embedded Software Engineer: Laat embedded software jouw hart sneller kloppen? Heb jij een affiniteit met de techniek? Lees snel de vacature!

  • Java Software Engineer: Ben jij net afgestudeerd en heb jij ervaring met Java? Lees snel de vacature!

  • Traineeship Mechatronic System Design: een betaalde opleiding én baangarantie, wie wil dat nu niet? Met het Jong professional programma Mechatronics System Design krijg je het allebei. Zowel inhoudelijk als persoonlijk word je klaargestoomd voor een glansrijke carrière in de high tech. Werken in multidisciplinaire teams is niet meer te ontwijken, gedurende het traineeship leer je jouw collega’s begrijpen en samen te werken! Lees verder voor de vacature. Voor meer informatie kijk op de website.

Heb jij behoefte aan advies over de mogelijkheden na jouw studie of ben jij op zoek naar een concrete startersfunctie of afstudeeropdracht? Neem dan contact op met Stefanie Broek, recruiter high tech via s.broek@voort.com of 06-57 15 12 11. Voor meer informatie over Voort en alle actuele vacatures kijk op onze website: https://www.voort.com/.

Voor meer informatie, bekijk de website

Voortman Steel Group

Voortman Steel Group

Voortman Steel Machinery

Voortman Steel Machinery (onderdeel van Voortman Steel Group) ontwerpt, ontwikkelt en vervaardigt al ruim 45 jaar hoogwaardige CNC gestuurde machines en volledige productielijnen, welke worden ingezet in de wereldwijde staalbouw en plaatverwerkende industrie. Met internationale dochterondernemingen, verantwoordelijk voor verkoop en service, is Voortman Steel Machinery wereldwijd een erkende leverancier met ruim duizend geïnstalleerde systemen. Door continue focus op innovatie en verbetering heeft Voortman Steel Machinery een toonaangevende positie in haar markten verdiend. Met een gemiddelde leeftijd van 32 jaar bruist Voortman Steel Machinery van de energie. De ruim 250 medewerkers creëren een dynamische en veeleisende omgeving, waarin innovatieve en creatieve ideeën worden omgezet in hoogwaardige technologische oplossingen.

Zeker ook .Net software

Bij CNC denk je al snel aan industriële automatisering en werken met PLC software. Dit komt ook zeker aan bod in onze complete software stack. Wij werken hier met een Soft-PLC van Beckhof welke werkt met TwinCAT waar de software is geschreven in structured text. Ons overgrote deel van de software (~75%) gebaseerd op het .Net Framework en draait er een C# WPF applicatie aan de machines en bij klanten op kantoor. De user-interface en business logic is terug te vinden in het C# deel van onze software stack. In de PLC laag worden de logische instructies vertaald naar instructies voor de specifieke IO.

Ontwikkel jezelf bij Voortman

Mocht je na je studie aan de slag willen bij Voortman Steel Machinery hebben we hier allerlei mogelijkheden voor. Je kan bijvoorbeeld als Junior Software Engineer aan het werk en meedraaien in één van onze ontwikkelteams. Voor onze juniors hebben wij een speciaal 2-jarig opleidingsprogramma wat je de juiste handvaten geeft om je carrière een extra boost te geven. Trainingen en cursussen zal je doen samen met andere junioren maar ook met mediors en seniors zodat je van allerlei kanten wat kan bijleren. Interesse? Neem contact op met ons via www.voortmansteelgroup.com

Stage en/of afstudeeropdrachten

Om een beeld te geven van het team waar je in komt te werken zou je dit filmpje kunnen kijken! Voor meer informatie, bekijk de website

Voor meer informatie, bekijk de website

Witteveen+Bos

Witteveen+Bos

Ingenieursbureau van topklasse

Witteveen+Bos is een ingenieursbureau van meer dan 1000 mensen en werkt aan uitdagende vraagstukken op het gebied van Water, Energie, Milieu, Infrastructuur en Bouw. In deze sector vindt een razendsnelle ontwikkeling van de toepassing van IT plaats. De groepen data applications en data science, onderdeel van de business line Informatietechnologie, werken aan deze ontwikkeling met spraakmakende en innovatieve IT-oplossingen in uiteenlopende werkvelden. Wij leveren, wereldwijd, onafhankelijke adviezen voor opslag, uitwisseling, visualisatie, analyse en beheer van data. Data staat in onze projecten dus altijd centraal en moet worden geanalyseerd (wat hebben we), gevalideerd (wat is bruikbaar), efficiënt opgeslagen (minimaal en snel toegankelijk), gemodelleerd (van data naar informatie) en gedeeld (wat heeft de klant nodig).

Wie werken er bij ons?

Onze ingenieurs en adviseurs hebben een achtergrond in de civiele techniek, elektrotechniek, informatica, werktuigbouwkunde, milieukunde, bouwkunde of een andere technische discipline. De discipline informatica passen we binnen verschillende vakgebieden op diverse wijzen toe, bijvoorbeeld voor het real-time berekenen van de ligplaatsbezetting in de Amsterdamse haven, een inspraakplatform voor omwonende en gebruikers van de a58 om hun mening te geven over de verbreding en nog vele andere grote en kleine toepassingen voor verschillende opdrachtgevers.

Wij verwachten van onze medewerkers dat zij de ambitie hebben om echt goed te worden in hun vak en daarom willen investeren in hun ontwikkeling. Wij stimuleren die ontwikkeling door uitdagende en afwisselende werkzaamheden aan te bieden in leuke en vernieuwende projecten. Op deze wijze kunnen onze professionals zich ontwikkelen tot uitstekende experts, projectleiders en teamworkers.

Pas afgestudeerde medewerkers nemen deel aan een speciaal opleidingstraject, het 'Starterstraject'. Hierbij volgen zij in groepsverband een aantal interne trainingen zoals projectmatig werken en adviesvaardigheden.

Stage lopen, afstuderen, business courses of werken

Wil jij in de praktijk kennis maken met een ambitieus ingenieursbureau, dan is Witteveen+Bos een goede plek voor jou om afstudeer-opdracht uit te voeren of te werken. Ieder jaar organiseren we ook diverse business courses, op 24 april a.s. bijvoorbeeld over de IT van de Maeslantkering en ander infrastructuur in Nederland.

Voor meer informatie, bekijk de website