Onderwijsupdate 184

Het is heerlijk weer, maar toch moet er weer hard geleerd worden want de tentamens komen er weer aan! Namens het hele bestuur heel veel succes met je tentamens.

Onderwijsupdate 184

Tentamenweek

De tentamens komen er weer aan, dus veel succes met het leren! Als je tentamens te laat terug komen dan zie ik daar graag een klacht over op de Inter-Actief site! We proberen een zo goed mogelijk beeld te krijgen van alle te late tentamens, daar hebben we ook jouw hulp voor nodig. Je kunt met de nieuwe website zien of er al een klacht is ingediend over het vak dus kijk vooral even als je tentamen te laat is.

Conflict vakken

Er zijn meerdere klachten binnen gekomen dat het lastig is om zowel een tweedejaars vak te volgen samen met Funtioneel Programmeren. Hiermee is contact opgenomen met BOZ. Ook zij hebben aangegeven dat dit verre van wenselijk is. Ze zijn nu aan het kijken hoe dit college verplaats kan worden. Helaas moet er ook nog rekening worden gehouden met veel andere vakken en de beschikbaarheid van zalen/practicum ruimtes, dus het is een lastig klus om uit te zoeken. BOZ komt binnenkort (™) met een update.

Oefen tentamens

Wil je oefenen voor je tentamens? of heb je zelf een geweldige samenvatting gemaakt van een vak? Kijk dan vooral op samenvattingen.student.utwente.nl.Hier staan alle tentamens die bij Inter-Actief zijn ingeleverd op. Upload hier zelf ook je tentamen/samenvatting, of geef hem aan je favoriete functionaris onderwijs zodat hij dit voor doet!

P-bundel

De onderwijscommissie gaat zich de komende paar maanden inzetten om te zorgen dat er voor de volgende eerstejaars studenten een P-bundel komt. Hier komt allerlei vak informatie, studietips en meer beschikbaar samen met oefententamens zodat alle eerstejaars goed voorbereid hun eerste jaar in gaan.

Practicum ruimtes

Er wordt binnenkort met de airco in de practicumruimtes gesleuteld zodat het daar ook uit te houden is als de zon weer gaat schijnen.

Heb je vragen of klachten? Laat het mij weten via www.inter-actief.net/klachtenbank of mail naar <onderwijs@inter-actief.net> Ik help je graag!