Meedenken nieuw onderwijsmodel

Wil jij meedenken over de invulling van de informaticamodules in het nieuwe onderwijsmodel?

De komende maanden krijgen studenten de kans om mee te denken over de invulling van het nieuwe onderwijsmodel. Op donderdag is er bijvoorbeeld een brainstorm met de opleidingsdirecteur waarbij ook studenten aanwezig zullen zijn. <p>

Wil jij je mening laten horen over het nieuwe onderwijsmodel? Heb jij ideeën over hoe informaticamodules ingedeeld kunnen worden? Heb je misschien al wat gehoord over het onderwijsmodel maar denk je dat jij het verder kan verbeteren? Mail dan de functionaris onderwijs (onderwijs@inter-actief.net). Zij kan ervoor zorgen dat jij de gelegenheid krijgt om constructief mee te werken aan de onderwijsveranderingen op de UT.