Langstudeerders gezocht!

Ben jij een langstudeerder die volgend jaar onterecht een langstudeerdersboete moet gaan betalen?

Er wordt hard gewerkt aan een rechtzaak tegen de langstudeerdersboete. Deze wordt georganiseerd door een aantal landelijke studentenorganisaties zoals het ISO. Het gaat met name om mensen die nu al 2 jaar of langer studeren en vertraging hebben opgelopen voordat bekend werd dat er een langstudeerdersboete zou komen. <p> Ben of ken jij zo iemand? Je kan je bijdrage leveren aan deze rechtzaak door jouw verhaal bekend te maken. Stuur jouw of zijn/haar verhaal dan naar Ureka (Fractievoorzitter Dirk-Jan Cornelissen: d.j.cornelissen@student.utwente.nl). Hij zorgt ervoor dat het verhaal op de goede plek terecht komt. Het verhaal moet als volgt zijn opgebouwd: “Mijn naam is….., en ik ben langstudeerder omdat….”.