Bedrijvendagen 2013

Binnenkort starten de bedrijvendagen weer! Meld je nu aan op www.bedrijvendagentwente.nl.

Beste leden van Inter-Actief,

We willen je attenderen op de Bedrijvendagen Twente, die in maart zullen plaatsvinden. Meer dan 125 bedrijven komen naar de Universiteit om in contact te komen met jou en de programmaonderdelen zijn gratis. Of je gewoon eens wil rondkijken, benieuwd bent wat bedrijven te vertellen hebben of op zoek bent naar een baan/ stage, je bent van harte welkom! Ga nu naar www.bedrijvendagentwente.nl en meld je aan voor het grootste carrière-evenement van de universiteit! Het programma is als volgt:

• 28 februari Kick-Off (O&O-plein)
  • 5 – 6 maart Informatiemarkt met bedrijfspresentaties, CV-Check (Ganzenveld)
  • 12 maart Lunchlezing door André Kuipers (Waaier)
  • 18 – 22 maart Trainingen, bedrijvendiners, bedrijvenlunches, persoonlijke gesprekken en informeel recruiten (campus)

Schrijf je dus nu in op www.bedrijvendagentwente.nl!
Tot dan!
Het 29e bestuur van de Bedrijvendagen Twente