Overlijdensbericht Mike Webster

Beste lezer,

Met enorme verslagenheid laten we hierbij weten dat Mike Webster geheel onverwacht is overleden op 12 maart 2018.

Gedurende het weekend werd Mike ziek en opgenomen in het ziekenhuis. Mike is 18 jaar geworden.

Vol enthousiasme startte Mike zijn studie in september bij de Business and IT (BIT) opleiding. Zijn nieuwsgierigheid maakte hem aan het twijfelen of BIT wel de goede opleiding voor hem was. In december maakte Mike de overstap naar de opleiding Technische Bedrijfskunde (TBK), die hij beter vond passen bij zijn interesses. Hij was blij met deze keuze, zijn resultaten waren goed en hij genoot van zijn studentenleven met nieuwe vrienden. Alhoewel hij nog maar kort aan de Universiteit Twente studeerde, kende hij er veel mensen en veel mensen kenden hem.

Typisch voor Mike waren zijn positieve en vrolijke houding. Zijn vriendelijkheid en sociale vaardigheden lieten ons lachen en zorgden ervoor dat hij gezien werd. Hij was altijd in voor een vriendelijke groet of even snel een kop koffie, zowel met studenten als docenten. Mike laat een blijvende herinnering na.

We zijn geschokt en verdrietig door het overlijden van Mike en we wensen zijn ouders, familie, vrienden en geliefden veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Om Mike op een mooie manier te herdenken willen we een herdenkingsboek maken. We vragen daarom iedereen die Mike kende om herinneringen met ons te delen. We willen graag deze herinneringen bundelen en aan zijn ouders aanbieden, om te laten zien dat Mike ook op de universiteit erg gemist zal worden. Deze herinneringen kunnen bestaan uit verhalen, gedichten, foto’s, anekdotes of andere persoonlijke bijdragen. Zouden jullie dit vóór 16 maart willen mailen naar: inmemoriammike@gmail.com?

Namens,

prof.dr. T.A.J. Toonen (Decaan TBK)

prof.dr. C. Aydin (Portefeuillehouder Onderwijs TBK)

dr.ir. J.M.J. Schutten (Opleidingsdirecteur TBK)