Technical Computer Science is een topopleiding!

De bacheloropleiding Technische Informatica heeft voor het tweede jaar op rij het predicaat Topopleiding gekregen van de Keuzegids!

Het predikaat wordt uitgereikt aan alle studies die 75 punten of meer ontvangen. We feliciteren de docenten, studenten en alle andere die deze prestatie mogelijk hebben gemaakt, en hopen dat wij hier als studievereniging nu en in de toekomst ons steentje aan kunnen bijdragen. Er volgt nog een viering van deze prestatie, meer informatie daarover zal nog volgen.

Om deze prestatie samen met de faculteit te vieren zal er maandag (19 november) een lunch (met kroketten) plaatsvinden tijdens de pauze in SmartXP, alle TCS studenten zijn van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn!