Programmeervacature

Ontwikkelingsproject in programmeereducatie zoekt studentassistenten

Faculteit EWI zoekt studentassistenten die betrokken willen zijn bij de ontwikkelingsproject dat start in mei 2019. Het doel van het project is om een leeromgeving te creeëren voor de programmeervakken. De leeromgeving zal worden gebruikt door studenten, studentenassistenten en docenten van CreaTe.

Van het systeem worden features als code reviews, version control en threaded inline discussies over de code verwacht. Additioneel kunnen functies als een social-media-style-achtige discussieborden voor individuele projecten binnen een groep studenten, studentassistenten, of docenten toegevoegd worden.

Ze zoeken frontend- en backendontwikkelaars met de volgende criteria: • Beschikbaar voor één semester (liever meer) • Heeft interesse in programmeeronderwijs • Heeft ervaring met helpen met programmeervakken • Kan ervaring demonstreren in het ontwikkelen van de backend of frontend van een web-gebasseerd systeem • Is bekend met de standaard tools voor softwareontwikkeling

Je zal als studentassistent via UT-Flex werken. Het aantal uren zal ongeveer overeenkomen met een normaal studentassistentschap. Je zult werken met het docententeam van de CreaTe programmeervakken. Als je geïnteresseerd bent kun je een mailtje sturen naar Ansgar Fehnker (ansgar.fehnker@utwente.nl)