Overlijdensbericht Dr. Harry Aarts

Met pijn in ons hart delen wij mee dat de geliefde Harry Aarts op 59-jarige leeftijd is overleden, op zondag 9 augustus.

Harry was een enthousiaste wiskunde professor geliefd bij vele studenten voor zijn enthousiaste manier van lesgeven en zijn geduldige hulp voor alle studenten. Harry heeft bijna 25 jaar bij de universiteit gewerkt, op de EEMCS-faculteit.

Binnen Inter-Actief was Harry Aarts zo gewaardeerd door zijn studenten dat hij bijna elke Computer Science teaching award won waar hij genomineerd was. Om die reden is er een clausule toegevoegd waarin staat dat een professor maximaal 1 keer per 2 jaar genomineerd kan worden, de zogenoemde “Harry Aarts”-clausule.

We zullen Harry, en zijn vriendelijk lach, en zijn duidelijke passie voor lesgeven heel erg missen.

Iedereen is uitgenodigd hun verhalen en herinneringen over Harry te delen via deze website.

Wij wensen de nabestaanden veel sterkte toe.

Namens het bestuur van Inter-Actief.