Master open dag: Op zoek naar studenten

Op 12 november is er een open dag voor aankomende masterstudenten. De universiteit is op zoek naar mensen die willen helpen bij de organisatie van deze dag.

Op 12 november is er een open dag om aankomende studenten te helpen bij het kiezen van een masteropleiding aan onze universiteit. Dit jaar zal deze open dag natuurlijk online plaatsvinden. Dit nieuwe format brengt enkele uitdagingen met zich mee en we hebben jouw hulp nodig om de open dag voor Technische Informatice tot een succes te maken! We zijn op zoek naar studenten die willen helpen met:

-Een korte bijdrage aan een introductievideo, waarin je vertelt over je eigen motivatie en ervaring in je opleiding;

-Digitale chats, waarbij je helpt bij het beantwoorden van vragen van de bezoekers;

-Chat-moderatie, beheer vragen van de bezoekers en breng ze ter sprake tijdens de live presentatie;

-Technische ondersteuning, waar je helpt die ongemakkelijke momenten te vermijden waar de technologie niet meewerkt en waar je helpt bij het beheren van de livestream.

Naast enige voorbereiding werk je alleen tijdens de open dag zelf. De tijdsinvestering is beperkt en je uren worden vergoed door de universiteit, waardoor dit de perfecte bijbaan is!

(Met 1 voorwaarde: voor studenten die een werkvergunning nodig hebben en er nog geen hebben, zullen we de betaling op een andere manier moeten regelen; we kunnen niet om deze vereiste heen.)

Heb je interesse in deze vacature of wil je meer informatie, neem dan contact op met Kevin Witlox (k.h.d.witlox@student.utwente.nl).