Onderzoek naar het welzijn van eerstejaarsstudenten tijdens COVID-19

We kunnen ons inbeelden dat het niet altijd gemakkelijk is om in deze coronatijden vooral vanuit huis te studeren. Daarom willen we graag weten wat er speelt onder studenten.

Beste eerstejaarsstudenten,

Jullie welzijn is belangrijk voor de UT. We hopen oprecht dat het goed met je gaat en dat je geniet van je nieuwe studie. We kunnen ons echter voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is om in deze corona-tijden vooral vanuit huis te studeren. Daarom willen we graag weten wat er leeft onder al onze eerstejaarsstudenten. Hoe gaat het met je? Voel je je goed of heb je vaak te maken met stress? Voel je je betrokken bij de studentengemeenschap? En hoe ervaar je je hybride onderwijs? Misschien heb je de e-mail hierover al ontvangen, maar als studievereniging willen we dit onderzoek graag ondersteunen door deze hier ook te delen!

Waarom?

1. Jullie antwoorden helpen jullie bacheloropleiding om het onderwijs te verbeteren en helpen om inzicht te krijgen in hoe het met jullie gaat.
  2. Je krijgt in november persoonlijke feedback, die je inzicht geeft in hoe jouw situatie vergelijkt met andere eerstejaarsstudenten. We kunnen je desgewenst begeleiden naar de juiste ondersteuning.
  3. Je maakt kans op €50,-!

Klik op deze link om de enquête in te vullen. De deadline voor deze enquête is 5 november. Het duurt ongeveer 10-15 minuten.

Je kunt de volgende video (1 min.) bekijken die het onderzoek verder uitlegt: https://vimeo.com/467101732.