Op zoek naar studenten om te helpen met Skype Matching!

Binnenkort zullen er weer matchinggesprekken plaatsvinden voor mensen die zich ingeschreven hebben voor onze studies. Wij zoeken studenten om te helpen bij deze gesprekken!

Wij zijn op zoek naar studenten die willen helpen bij het matchen van alle nieuwe TCS en BIT studenten. De scholieren die zich aangemeld hebben voor de bacheloropleidingen Technische Informatica en Business Information Technology worden uitgenodigd voor een online Skype-matchinggesprek om een beter beeld te krijgen van de toekomstige studie-inhoud. Voor deze Skype-gesprekken zijn we op zoek naar TCS- en BIT-studenten die interesse hebben om te praten met al onze nieuwe studenten. Tijdens deze gesprekken geef je een beetje informatie over hoe het is om TCS of BIT te studeren aan de UT en beantwoord je eventuele laatste vragen van de sollicitanten over studeren hier en wonen in Enschede. Zowel Nederlandse als internationale studenten kunnen solliciteren op deze functie!

Interesse? Solliciteren kan via www.ictsv.nl/matching
Mocht je nog vragen hebben, stuur dan gerust een mailtje naar d.l.m.lummen@student.utwente.nl!