EWI zoekt een nieuwe studentassessor

Wil je een jaar lang de belangen van alle studenten van de faculteit behartigen? Solliciteer dan naar de functie van studentassessor aan onze faculteit!

Wil je een jaar lang de belangen van alle studenten van de faculteit behartigen? Wil je ervaring opdoen met bestuur en management en het reilen en zeilen van de faculteit en de universiteit leren kennen? Wil je een professioneel netwerk opbouwen, zowel binnen als buiten de faculteit? Solliciteer dan naar de functie van studentassessor bij onze faculteit!

De faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica (EWI) is per 1-9-2021 op zoek naar een nieuwe studentassessor (student-lid) voor het faculteitsbestuur. Het faculteitsbestuur bestaat uit de decaan, de portefeuillehouders Onderwijs, Onderzoek en Bedrijfsvoering, en de studentassessor.

Een uitgebreide omschrijving van de functie kan je hier downloaden. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met de huidige studentassessor, Danique Lummen, via d.l.m.lummen@student.utwente.nl.

Stuur je CV en begeleidende motivatiebrief uiterlijk 28 mei 2021 naar de studentleden van de faculteitsraad EEMCS via eemcs-facultycouncil@utwente.nl. De studentleden van de faculteitsraad dragen geschikte kandidaten voor. De faculteitsraad selecteert in juni de nieuwe studentassessor en vraagt het College van Bestuur van de UT om de assessor te benoemen.

Faculteitsraad EEMCS