Werving mentoren Kick-In 2021

Heb je interesse om deze zomer mee te doen aan de Kick-In om een groep nieuwe masterstudenten kennis te laten maken met de Universiteit? Meld je dan aan via de Kick-In site.

Beste Masterstudent,

Heb jij interesse om deze zomer deel te nemen aan de Kick-In om een groep nieuwe Masterstudenten kennis te laten maken met de Universiteit Twente? Deel dan je ervaringen en word mentor voor de Master Kick-In! Mentor worden is belangrijker dan ooit, dus meld je aan via de Kick-In website en neem deel aan deze onvergetelijke Kick-In!

De Master Kick-In 2021 vindt plaats van 29 augustus tot en met 2 september, dus vlak voor het nieuwe collegejaar begint. In dit unieke, vooral fysieke programma maken de nieuwe studenten kennis met het studentenleven in Enschede. Als mentor begeleid je samen met een collega-mentor een groep masterstudenten door deze spannende periode. Het is de taak van de mentor om de groep bij elkaar te houden, informatie te geven over studeren aan de UT, en de studenten 'mee te nemen' naar het plezier dat de Kick-In te bieden heeft!

Als mentor kun je gratis deelnemen aan de Kick-In activiteiten en heb je de kans om je ervaringen te delen met een nieuwe groep studenten, die na de Kick-In misschien wel beste vrienden worden. Je kunt meer informatie vinden en je aanmelden via de volgende link: https://www.kick-in.nl/en/article/27.

We kijken uit naar je deelname!
Met vriendelijke groet,
De Kick-In commissie 2021