BITOC looking for members

De BITOC, de opleidingscommissie voor de BIT bachelor- en masteropleidingen, heeft 2 vacatures met betrekking tot de rol van studentlid (master) voor onmiddellijke vervulling

Als studentlid werk je samen met het opleidingsmanagement aan managementvraagstukken van de opleidingen. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, het adviseren en goedkeuren van de jaarlijkse examenregeling, het leveren van input voor de vormgeving van de onderwijsprogramma's en het bewaken van de algemene gang van zaken binnen de opleidingen. Aangezien enkele studenten ons gaan verlaten, zijn we op zoek naar nieuwe studentleden, bij voorkeur in de beginfase van de master BIT.

Mocht je interesse hebben in deze vacature, neem dan contact op met de studentleden van BITOC via d.jangamguravepallibramhanandareddy@student.utwente.nl.