Onderwijsupdate 182

De tentamenweken zijn geweest en de cijferstress mag weer beginnen. Kijk snel naar wat er weer te lezen is bij onderwijs update nummer 182!

Onderwijsupdate noizia 182

2 februari - door Mark Steunenberg

De tentamenweken zijn geweest en de cijferstress mag weer beginnen. Iedereen zit weer de TOST pagina te refreshen, te wachten op zijn cijfer.

Verhuizing

De verhuizing is inmiddels een hot topic binnen de opleiding. De clusters van de oostzaal zitten nu verspreid over de tweede, derde en vierde verdieping van de Zilverling. Als ik nu echter naar buiten kijk, naar het Educafé zitten hier veel studenten te werken op een laptop. Meer dan er in de computerruimte zijn. Nu weet ik de oorzaak hiervoor niet precies. Het zou kunnen dat dit de enige geschikte laptop werkplekken zijn, een locatie waar je wel met een groep kunt overleggen of mensen zitten gewoon graag in de buurt van koffie.

Nakijktermijn

Er waren dit jaar veel klachten binnen gekomen over de nakijk termijn. Inmiddels zijn deze allemaal door gegeven binnen de faculteit en wordt hier ook het nodige mee gedaan. Heel erg was het tentamen Design of Software Architecture dat pas afgelopen maandag (5 jan 2009) was nagekeken!

Opleiding te makkelijk?

Er gaan de laatste tijd geluiden op dat de opleiding niet uitdagend genoeg is. Ook uit een studenten satisfactieonderzoek blijkt dat hier misschien het nodige aan verbeterd kan worden. Graag hoor ik je feedback over of je het met deze stelling te eens bent. Je kunt mailen naar oc@inter-actief.net of het gewoon tegen mij zeggen!

Tentamenbank

Er zijn weer veel tentamens ingeleverd! Daarvoor hartstikke bedankt, natuurlijk krijgen deze mensen allemaal een lot voor de tentamentombola. Binnen een week zal de tentamenbank up-to-date zijn. Kijk dus snel op de Inter-Actief site voor je oefententamens

*Heb je zelf een klacht? Dat kun je deze indienen via www.inter-actief.net/onderwijs/klachten/ *