Onderwijsbloemetje - Dr. Dertien

Op 19 januari heeft dr. Dertien onze eerste onderwijstaart ontvangen!

Wij hebben ons eerste onderwijsbloemetje (of onderwijstaart in dit geval) uitgereikt aan dr. Edwin Dertien. Dr. Dertien was het meest genomineerd voor het onderwijsbloemetje van het eerste kwartiel. Zijn studenten gaven aan dat zijn video colleges erg duidelijk, super in elkaar gezet, en van hoge kwaliteit zijn. Ga zo door!

Helaas konden wij dit jaar niet het bloemetje zelf overhandigen, maar de onderwijs commissie heeft hiervoor een leuk alternatief bedacht!

De educational bouCAKE voor dr. Dertien

Ken jij iemand die zich buitengewoon heeft ingezet voor het onderwijs en altijd klaarstaat om studenten te helpen? Nomineer hem/haar dan voor een onderwijsbloemetje! Denk bijvoorbeeld aan een docent die extra colleges geeft, of een student-assistent die overuren draait om iedereen te helpen. Nomineren kan via deze pagina.

Overzicht van uitgedeelde bloemetjes